Surprise eerste huwelijksdag vrienden

Discussie in 'De lounge' gestart door Insomniac, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik heb jullie hulp nodig! Vorig jaar oktober zijn twee goede vrienden van me getrouwd. Zij zijn mijn dochter haar voogden, en mijn dochter heeft hun de ringen gebracht, om een inschatting te geven van onze band.

Toen zij trouwde had ik door een fout van de bank tijdelijk een relatief grote schuld. Zij wisten hiervan, en hebben meteen gezegd geen cadeau te willen. Ik heb toen gezegd voor hun eerste trouwdag iets groots te doen/kopen/maken. Inmiddels is die schuld alweer weg, en kan ik dus ruim op tijd geld opzij leggen om voor hun iets bijzonders te doen.

Maar nu komt het. Wat dan? Het mag echt van alles zijn! Een cadeau, iets dierbaars, ergens naartoe. Zij hebben al meerdere trouwboeken, canvas schilderijen (waaronder 1 van dochter) dus mijn ideeën over cadeaus zijn een beetje op. Het mag iets zijn wat we met zijn 4e kunnen doen, of iets wat zij met zijn 2e kunnen doen. Daarnaast mag het ook een DIY idee zijn. Ik heb nog 10 maanden dus dat moet ook nog lukken (vandaar dat ik zo vroeg begin).

Het budget ligt om en nabij 250€.

Mijn eisen: iets bijzonders, leuks en vooral origineel.

Alvast dank je wel voor jullie hulp!

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    gezellige high tea met zijn allen, heel uitgebreid

ballonvaart

dagje en nachtje weg naar een leuke stad

je hebt ook van die bongo bonnen, kunnen ze zelf iets uitzoeken

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Bruidssuite in een hotel, met diner en 's ochtends ontbijt.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik heb geen idee, maar ik zou ze iets geven voor hen tweeën.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dit idd of een ballonvaart voor 2. Erg romantisch!
    Superlief zo een groots en speciaal cadeau! Vind het nog leuker nu met 1 jaar getrouwd dan na de trouwdag zelf. Ze hebben toen al zoveel gekregen en dit is echt nog even de kers op de taart na :D

6. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik vind het idee van een romantische ballonvaart wel super leuk!

Misschien als het te duur is, zou je nog eventueel op vakantieveilingen kunnen kijken ofzo. misschien staat daar nog wat bij ;) en heb je ook nog genoeg tijd voor.

7. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    leuk hotelletje boeken waar ze hun 1ste jubileum kunnen vieren? hotelspecials heeft vaak leuke aanbiedingen.. zo zaten wij vorig jaar 3 dagen incl ontbij voor 200 euro in een van der valkhotel :) succes!

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja dit! Hartstikke leuk op je eerste trouwdag!

9. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Dank je wel meisjes! Ik ga eens even kijken voor de mogelijkheden :D super leuke ideeën allemaal!

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Een ballonvaart is geweldig en ook een nachtje weg voor hun samen is een goed idee. Dan pas jij op hun dochter en hebben zij alle tijd voor elkaar.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik zag net dat een ballonvaart in het oosten van het land €99 pp kost, dat valt dan binnen het budget, lekker dineetje er achteraan. Heel erg leuk en bijzonder.

12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Met zn allen uit eten en dan bovenstaande voor het stel.

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Jij hebt een betere band met ze dan de mensen hier op het forum dus ik kan me zo voorstellen dat je zelf het beste kunt inschatten wat zij leuk vinden.

Ik zou denk ik gaan voor een luxe etentje. Dat zijn namelijk de momenten waarop ik en mijn vriend lekker ongestoord samen kunnen zijn. Maar ja. Je hebt ook mensen die daar niet van houden en liever een kookcursus volgen of een parachutesprong maken.

14. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nataly, dank je wel voor de tip! Zal eens kijken! Stuk rijden is geen probleem

Ik heb net een van de getuigen gesproken. Waarschijnlijk gaan we eerst in het klein (dochter en ik en de 4 getuigen + bruidspaar) high tea'en of uiteten, en dan wil ik ze inderdaad of een overnachting of ballonvaart + cadeau doen!

Lousaa, ik zou daar ook voor gaan. Maar zij gaan relatief vaak uiteten (gemiddeld 2x per week) dus dat maakt het in mijn ogen minder bijzonder. Ik ken ze idd heel goed en heb al een cadeau voor ze, maar ik ben niet zo origineel als het gaat om dit soort dingen. En hier zitten veel getrouwde meiden, dus ik dacht zij weten vast wat leuks, of wat ze zelf graag zouden willen. En dat klopt ook want loop ineens over van de ideeën 😁

Ik zag bv dat een nacht in het hotel waar zij zijn gaan slapen na de bruiloft ongeveer 180€ kost voor 1 nacht (bruidssuite) dus dat lijkt me ook wel gaaf!

Deel Deze Pagina