Dag dames! Wie o wie heeft ook de mail ontvangen van de Zwaluwhoeve met hun te gekke aanbiedingsprijs? Blijkbaar hebben ze een fout gemaakt. Ik dacht, laat ik het eens delen! Je kunt nu namelijk voor 1,75 de hele dag naar de sauna! Nee.. Ik maak echt geen reclame, dit is gewoon een buitenkansje en wilde het graag delen met jullie! https://www.zwaluwhoeve.nl/entree/detail/entree-zomerentree/?emarklabel=button_zomerentree&utm_source=emark&utm_medium=email&utm_campaign=Onze+fout%2C+jouw+geluk&utm_term=button_zomerentree&emarkconv=915F241F153F744622605F275354F982077185F367960
Het is inderdaad een fout maar ze passen het niet aan. Op=Op. Staat al een stuk op ad.nl erover. Cookies op AD.nl
Is het niet gewoon een stunt? Waarom verlengen ze het anders, in de krant staat dat dit heel veel geld kost, vind het maar vaag dat ze het nu verlengen...
Ik laat hem ook schieten, liever een minder drukke en kwalitatief betere sauna wel leuk dat ze niet corrigeren voor de fout
Het is me te ver, maar ik zou ook een paar kaarten kopen hoor! Heerlijk voor een paar uurtjes, lekker in de tuin liggen. Heerlijk. Zal alleen nu wel mega-druk zijn.
Super bedankt. Ga het toch ook wel overwegen hoor, voorheen was het idd veel te druk en massaal, maar in april ben ik toch nog een keer, laatste kans, geweest omdat er een nieuwe eigenaar op zit... Stuk beter allemaal! En nou ja, voor dat geld...
Dat denk ik ook idd. Misschien was het eerst wel echt een foutje maar hopen ze dat mensen andere dingen bij gaan boeken daar. En ze hebben het zo wel lekker vol.
Ik heb ook geboekt! Ga er regelmatig heen. Sidns de nieuwe eigenaar er is. is het een stuk beter. En druk is het niet meer. Zal nu wel zijn met deze actie. Maar ze hebben een beperkt limiet aan mensen. Dus zo druk, dat je in de rij moet staan voor een sauna zal het niet zijn. En anders ga ik weer naar huis. is toch maar 1,75. Heb zelf niks extra's geboekt. Maar denk idd dat het een stunt is om meer mensen te trekken. Waarom idd verlengen en het laten staan? ze zijn namelijk niet verplicht om het te laten staan.
Ik heb ook niet geboekt, want ik vind deze altijd zo druk. Maar ben juist op zoek naar de betere sauna's. Naar welke sauna's kunnen we beter gaan?