van alles heb ik te koop staan omdat ik het niet echt kwijt raak mag het nu voor super weinig weg iemand interesse in een van de dingen? heb kleding voor een jongen maat 62 en 68 ( enkele grotere die ik mijn zoontje niet vind staan) duo deken van prenetal is een witte voedings kussen met 2 hoezen kruik met kruikzak badje met standaard, wij gebruiken dit niet echt ( is alleen handiger om op te halen)
misschien handig om de prijs erbij te zetten kruik+kruikenzak 2,50 voedingskussen 5 euro duo deken 5 euro kleding doos vol met ong 60 stuks...30 euro ( 0,50 per stuk) badje + standaard 5 euro
Ik ben er dan wel geïnteresseerd in (Kan je hem misschien met de muurstickers opsturen haha, nee ik weet niet wat de verzendkosten worden ervan? Dan maak ik dat naar je over.. Heb je rekening nummer nog staan in het pb'tje )
niet heel hard, ook niet heel zacht beetje er tussen in ( maak je kunt hem natuurlijk bijvullen als je een harde wil)
trouwens ook nog jongens schoentjes van clarks helemaal nieuw maat 20 voor 7.50 en een hangmat voor in de box voor 5euro
Is het er 1 met korrels? en welke kleur is de hangmat? Kan je het beide opsturen en hoe duur is dat dan samen? Liefs
upp dit is er nog; kruik+kruikenzak 2,50 kleding doos vol met ong 100 stuks...40 euro ( 0,40 per stuk) badje + standaard 5 euro jongens schoentjes van clarks helemaal nieuw maat 20 voor 7.50
upp dit is er nog rest is verkocht! kleding doos vol met ong 100 stuks...40 euro ( 0,40 per stuk) jongens schoentjes van clarks helemaal nieuw maat 20 voor 7.50