Jubel vind ik niet smal vallen, Someone ook niet. Bij WE Fashion moet je goed zoeken, maar soms zitten daar smalle modelletjes tussen. Billy & Lilly O'Chill (sommige modellen) Fransa Paglie (maar dat is bijna nergens meer te koop in Nederland) Quapi Sommige longsleeves van Name It Ninni Vi (maar dat is niet echt betaalbaar) Wild Maar ik heb nu ook bij Jola wat smalle dingen kunnen kopen. Meestal kan ik daar niet slagen voor mijn dochter.
Onze dochter heeft juist heel veel van Jola, ik vind het vrij smal vallen. Broeken heb ik daar nog nooit gehaald. Hema en C&A vind ik niks, H&M heeft er wel eens wat tussen zitten. Wibra valt vaak ook smal, daar hebben ze af en toe ook leuke dingen tussen zitten. Ondergoed haal ik bij de Zeeman, ze hebben daar stretch ondergoed wat goed smal valt. Onze dochter heeft lengtemaat 122/128, maar past nog met gemak in breedtemaat 104. Een tenger meisje dus.
Die basics van Hema vallen inderdaad best mooi. Ik strijk er zelf plaatjes op van bv vanikke.nl of van benikhip.nl. Kidz-art in de sale, 4funkyflavours ook in de sale. Sommige dingen van Shoeby gaan wel. Skinny jurkjes van Bengh, wel tweedehands. Maar liever 2 mooi zittende kledingstukken dan 4 goedkope slobberdingen. Broeken; de slimfit van Esprit hebben hier altijd prachtig gezeten.
Waaaw valt heel mooi smal Cakewalk de broeken wel en shirts niet Rmbl zitten de shirts heel mooi van Deze drie merken hebbem we hier veel omdat de rest voor geen meter zit