Vandaag heeft mijn "kleine broertje" (27) zijn scriptie verdedigd en hij is geslaagd. Natuurlijk ben ik enorm trots, om verschillende redenen nog veel meer, maar ik wil hem graag wat geven, wat zou nu leuk zijn voor hem.
Beetje afhankelijk van je budget - Een mooi horloge is leuk (tenzij hij nooit horloges draagt) - Een weekendje weg (mocht hij een partner hebben) - concertkaarten voor een band die hij te gek vindt Pff, altijd lastig om iets voor een man te verzinnen ☺️
Wat is het budget wat je wil uitgeven? De voorbeelden die nu zijn genoemd zijn best prijzig, ik heb dat nooit gehad hoor van mijn broer/zus
Met mijn zusje zijn we naar de lion king musical geweest en met mijn broertje een actieve dag bij de kartfabrique in utrecht. (wij hebben toen prison escape gedaan, lasergamen en borrelen)
Een mooie pen? Klinkt meteen zo suf haha. Maar bedoel echt zo een fancy pen. Met bijvoorbeeld zijn naam erin gegraveerd. Je hebt een heel bekend merk met zulke pennen, maar kom alleen zo niet op de naam. Of zo een mooie leren map waar je notities in kunt maken. Ligt er natuurlijk ook of dat wel bij je broertje past.
Misschien vindt hij het leuk om geld te krijgen. Misschien kan je samen met je ouders of broers/ zussen iets kopen? Gefeliciteerd met je broer.
Mijn broer heeft afgelopen jaar zijn tweede master gehaald. Ik heb hem een bon van 100 euro gegeven voor de sauna. Omdat hij erg hard geeft gewerkt....geeft hij nu tijd voor wat ontspanning.
Ik heb gisteren lang na zitten denken, en heb gekozen voor iets wat blijvend is. Hij is laatst na heel veel jaren gestopt bij zijn bijbaan heeft zich de afgelopen jaren compleet 3 slagen in de rondte gestudeerd en gewerkt. En daar heeft die al een bon voor weekend weg gehad. Daarnaast werkt die bij zijn stagebedrijf waarvoor die regelmatig op reis is. Ik dacht eerst een pen met een mooie leren map, maar dat is echt niets voor hem. Ik heb nu een mooi horloge voor hem uitgezocht.
Leuk! Als extra touch kun je misschien zijn afstudeerdatum op de achterkant van het klokje laten graveren?
Ik heb dat een keer van mn oma gehad, een pen met mijn naam erin gegraveerd. Kan niet zeggen dat ik er erg blij mee was. Het is ergens in een la beland. En daarna kwijt geraakt.