Hier ook veel leggings en jurkjes. Wel goed rekkende jurkjes en veel vrolijk gekleurde broeken met shirtjes en vestjes enzo. Praktisch gaat voor t hippe maar vind t wel leuk als ze er leuk aangekleed en verzorgd uit ziet😊
Hier ook vooral praktisch en stoer: meestal een jeans met shirt. De gekleurde stevige katoenen broeken van de H&M en Hema deaagt ze ook veel, bijvoorbeeld een knalroze. Maar soms ook een spijkerrokje of spijkershortje met maillot, al heb ik dan na 5 minuten spijt als er een gat of vlek in zit. Ze heeft 3 jurkjes (Quapi, H&M) voor feestjes, maar voor gewoon thuis of naar de speeltuin vind ik dat eigenlijk niet handig. Roesjes, strikjes en tutu's vind ik zelf helemaal niks.
Inderdaad, heb spijkerbroeken vd Hema, lekker ruim, verstelbaar in de taille en soepel. Koop altijd een wat grotere maat, zodat ze er ten 1e in kan groeien, maar vooral omdat ie dan wat ruimer om de billen en benen zit voor de bewegingsvrijheid.
PS; onze dochter draagt straks als het weer zomer is wel weer wat vaker een legging met leuk meisjes-shirtje. Lekker roze, aqua-blauw, fuchsia, paars. Lekker knallen met kleur met dat mooie zonnige weer! Ga ook, als het echt lekker warm is, wat leuke jurkjes voor haar kopen, lekker luchtig en leuke afwisseling op de spijkerbroek in de winterperiode.