Het totale pakket bestaat uit: Maat 50: 9 setjes Jassen: 4 stuks, 1 keer 50, 2 keer 56 en 1 keer 62 Maat 50/56: 6 setjes Maat 56:8 sets Mix & Match: mt 56 5 sets en 3 broeken mt 56. Rompers kanjer: 2 Rompers 62/68: 24 stuks Maat 62: 3 sets Bodywarmer: 1 Alles is in zeer goede staat
oke komt die: - rechterpakje op eerste foto van pagina 1 - zachte pakjes - winterjasje Salty dog - Setje maat 62 met het rugbyshirt - middelste twee setjes van name it/prenatal - de 24 rompertjes - Groene en stoere bruine jasje - eerste foto linkerpakje van pagina 2 - kanjer rompertjes - setjes. ik hoor het wel.
Je hebt een pb ! Ik weet alleen niet wat je met de laatste setjes bedoelt dus daar heb ik geen prijs bij gezet.
@blondsteenbokje laat jij even weten welke setjes je nog wilde dan kan ik alles klaar gaan zetten @ noatje jouw 2 enveloppen zijn ook klaar voor verzending
Ik heb het nog wel. Maar blondsteenbokje wil het ook graag hebben. Dus ik wacht even totdat ik van haar defintief ja hoor
@noatje de kleertjes zijn al met de post mee. Ik denk dat je ze morgen in huis hebt. Veel plezier ermee !