Ik had ook vanalles gehaald voor tijdens de bevalling. Maar met een ruggenprik krijg je een ziekenhuis-ding aan en in de laatste fase heb ik naakt gelegen. Had een fijn katoenen jurkje gekocht en deze heb ik na de bevalling lekker aan getrokken. Het is fijn om dan wat schoons aan te kunnen doen! Qua oma onderbroeken kan ik die van Anni Rolfi van Kruidvat aanraden.
Nee voor die buik maakt het weinig verschil in de nacht. Daarom noemde ik de zijligging waarin ik voedde, dat vond ik vrij hopeloos met steeds een shirt of nachthemd omhoog trekken. Ieder z'n ding. De 1 trekt snel even een shirt omhoog, en de ander doet liever iets omlaag/ open.
Natuurlijk. Ieder zijn ding. Ik snapte de opmerking van de buik niet. Maar het leek hier eerder een vaststaand feit dat je een pyjama met knoopjes móet hebben. En dat is het dus niet. Ik had gewoon een erg los shirt, dat zowel naar boven als naar beneden kon.
Bij de Hm hebben ze fijne katoenen nachthemden met knoopjes. Ik heb daar ook een shortama (kort broekje met blousje) gekocht die goed bevalt
Tip: zorg dat je een ruime broek hebt na de bevalling zodat je heupen erin passen. Ik was verbaasd dat mijn heupen na de bevalling breder waren dan ervoor.
Ik had 1 pyjama bij me van de H&M toevallig met knoopjes (was zo’n geblokkeerd pyjama met broek.) Tijdens de bevalling HD ik gewoon een lang zwart T-shirt aan en een onderbroek. Daarna in mijn sportbroek naar huis en d eeerste week mijn zwangerschapsbroeken aan. Eigenlijk paste ik gelijk mijn treggings weer en had vlot daarna mijn eigen broeken weer aan.
Haha bedenk je wel dat hè tijdens de bevalling totaal niet bezig bent met wat je aan hebt. Ik ben in oude kloffie het zkh binnengereden en in dezelfde kloffie bevallen. Geen tijd om na te denken over kleding. Gewoon iets comfortabels en verder wat op je lijstje staat van de vk. Ik hen voedingshemdjes van de Lidl die zijn van katoen en wel fijner dan de durr synthetische. Je zweet nl behoorlijk na je bevalling en dan is t fijn dat t iets opneemt.
Je schrijft over voedingbhs. Het word afgeraden om een bh al voor de bevalling te kopen omdat je borsten nog hun goeie vorm moeten krijgen. Ik zou dus voor een goedkope gaan zonder beugels die je eventueel ook s nachts aan kunt houden. Een paar weken na de bevalling kun je dan ‘goeie’ voedingbhs kopen. Voor het voeden heb ik altijd een hemdje aan. Bh los, hemd naar beneden en shirt omhoog. En de oma onderbroeken van de Hema draag ik nog steeds. Wat zitten die heerlijk zeg Succes met de bevalling!
Ik denk dat ik voor de bevalling gewoon een lkker hemdje en shirtje mee neem. En ik vind de tops van de action erg fijn. Dus wil er nog 1 voor de bevalling halen in een maatje groter. En voor daarna gewoon joggingbroek, shirt en vest. Ik heb inmiddels wel nachthemden een maat groter. Buik past er niet in, zit te strak.
Ik vind zelf deze erg prettig! Voor zowel voor, tijdens als na de bevalling! Hij zit heerlijk, met borstvoeding trek je hem in bed makkelijk omlaag om je borst even te ontbloten en hij staat nog mooi ook! Vorige keer gebruikt en ga dat nu zeker weer doen!
En als je verder nooit in een pyjama met knoopjes slaapt is het vind ik een onnodige aankoop. Ik vond het veel te warm. Vaak hebben ze lange mouwen, vreselijk in bed. Nooit aangehad. Gewoon mijn favo slaap t shirt omhoog, en als het koud is snachts dan deed ik een spagettibandjes hemdje eronder waar je de borst zo uitplopt. En ik heb een wollen buikband/rokje, die blijft ook goed zitten bij eventuele koude buiken.