Zachte pastelkleuren idd en iets waar je je fijn in voelt. Ik krijg bij veel van die studioportretten in jeans zo'n retrogevoel, alsof het in de jaren '80 gedaan is. Zou de shoot buiten houden.
ik had een keer een leuke van mijn kids. allemaal een spijkerbroek en dan verder met bordeauxrood, oud roze en licht spijker. was echt stoer
Joh...Ik was zo blij dat ik "jullie" eindelijk zag, dat ik eerst niet doorhad dat het jongetjes waren
Ik heb de kleding voor de kindjes al uitgekozen; Dit voor de jongste (dan 3 maanden) in olijfgroen En dit voor onze dochter van 2 jaar Het zullen waarschijnlijk alleen foto's worden van de kindjes; de fotoshoot was een cadeau en gezinsfotoshoot is niet mogelijk in de studio (en het kan niet bij ons thuis). Nu maar hopen dat ze in de juiste stemming zijn
laten we dan inderdaad maar voor de uber Amerikaanse totaal spontane look gaan. wel een leuk detail trouwens: die hand van die vent op haar kont... Zal ik er straks even een zesde inspuiten in die struiken hierachter?...
Snap wat je bedoeld, maar dat houd je met een fotoshoot altijd wel vind ik. Het is nooit écht spontaan. Maar ik bedoelde meer dat ik persoonlijk meer van wat stoerder houd dan van zoetsappig. (Maar ik ben dan ook de minst romantische vrouw ooit vrees ik )
Het spontane hangt ook van de fotograaf af! Wij hebben een gezins lifestyle shoot gedaan bij iemand die bruidsfotograaf is ( heb hem zelf aangesproken of hij dat zag zitten ) ipv een newbornshoot. En écht bij heel veel foto's denk ik hè wanneer heeft hij die gemaakt, of hóe heeft hij die gemaakt! Maar hij heeft ons weten vast te leggen hoe we zijn. Ook tijdens de vaatwasser inruimen enz haha. En de foto die ik hier boven postte, ik heb echt géén idee wanneer en hoe hij dat gedaan heeft. Hij had geen krukje oid, en hij heeft niet boven ons gehangen voor mijn gevoel. We hebben nog buiten gevoetbalt in het hoge gras en de oudste wilde nog gek en knuffelen doen in het gras en toen moet het gebeurd zijn. En de gezichten van de oudste tijdens zijn grote verhalen, waarbij het mij niet lukt om die vast te leggen... geweldig dat hem dat wel gelukt is.