pampers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wonderteam, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wie o wie heeft de nieuwe verpakking van pampers ook al ontdekt? Hun nieuwe luier gaat zogenaamd 12 uur mee. In deze neiuwe verpakking zitten wel gelijk 4 luiers minder ,maar voor dezelfde prijs :( Ik vid het een beetje zakkenvullerij. Ik kon het ook niet laten om pmapers eenm mail te sturen.

Geachte heer/mevrouw,

Pampers heeft de luiers "vernieuwd", want ze gaan tot 12 uur mee. Prachtig allemaal ,maar ik vind het echt schandalig dat er in de nieuwe verpaking wel gelijk 4 luiers minder inzitten. Uiteraard wel voor dezelfde prijs. De nieuwe pamper zal allemaal heel mooi langer mee gaan, maar als mijn kindje overdag plast verschoon ik gewoon de luier en denk niet ach ze gaan 12 uur mee laat ik de luier maar aan de kont hangen. Voor de nacht hetzelfde. In principe gaan luiers de nacht ook mee en soms kan er een ongelukje mee gebeuren, zodat je extra moet verschonen. Ik ben ervan overtuigd dat met deze "vernieuwde"luiers ook ongelukjes kunnen gebeuren. Ik vind het gewoon oplichterij en een prachtige manier van procter& gamble ,om de zakken eens even extra te vullen. Ook werk ik zelf in een drogist en heb helaas al vele klachten van klanten gehoord.

Jammer dat bij vernieuwing vaak de klant de dupe wordt. Denk dat mensen liever de vorige luier hadden ,die het prima deed ipv de zogenaamde "vernieuwde"waar er gelijk 4 minder inzitten.

Mvg ********.

Vinden jullie dit ook zakkenvullerij?

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik begreep ook dat de luier voor de nacht bedoelt is, zodat je smorgens niet het hele bedje hoefd te verschonen ivm een doorgelekte luier..
    maar miss heb ik het verkeerd begrepen, ben wel benieuwd wat voor reactie je terug krijgt.

3. wonderteam

Maar hoe vaak gebeurde het dat er met de oude luier 's nachts werd doorgelekt? Deze nieuwe luiers is idd ook bedoeld voor de nacht ,maar denk dat zelfs met een "verbeterde"luier er 's nachts doorgelekt kan worden. En ik denk van mensen gebruiken overdag toch ook die pampers en dan zit je er volgens mij niet echt op te wachten of hij goed de nacht doorkomt. Nee denk persoonlijk echt dat het weer een verkooptrucje is om er nog meer geld aan te verdienen ,ten koste van de klant.

Maar misschien ben ik wel de enige met dat gevoel erbij, maar heb in de jaren dat ik bij de drogisterij werk al zeker 10 x gezien dat pampers iets aan hun luier doet en iedere keer zat er mdaarna minder in de verpakking :(

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb het idee dat ze meer stinken dan voorheen. Maar ik vraag me af of ik niet gewoon gek ben geworden?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    Ik ben het helemaal met je eens. Met de vorige luier ging het ook prima 's nachts, op een enkel ongelukje na en nu worden ze ineens duurder, vind het idioot. Als het alleen een luier voor de nacht is geworden, moeten ze ook maar goedkopere luiers maken voor overdag, want die hoeven hier echt geen 12 uur mee te gaan. Hij krijgt toch sowieso elke 3 uur wel een nieuwe om, tenzij eerder nodig.

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Met de vorige luier heeft Jamila nooooit een ongelukje gehad snachts en jawel de tweede nacht met de vernieuwde luier; hele romper/pyama/slaapzak nat.

Ik was behoorlijk "boos" op dat moment dan denk je dat de luiers nog beter zijn geworden en je kindje zeker weten droog de nacht door zou gaan nou niet dus :-| vond het zo vervelend om mijn meisje zo nat uit bed te halen.

Stond ook echt op het punt om over te stappen naar andere luiers maar het probleem is dan weer dat ze bijna van alle luiers (ah eigen merk, bumblies, huggies, kruidvat etc) uitslag krijgt dus ik ben eigenlijk verplicht om Pampers te kopen.

Helaas moet ik nu dus door deze luiers mijn meisje om 24:00uur wakker maken en verschonen om te voorkomen dat ze sochtends "doorweekt" van haar eigen urine is.

ronduit *%$ vind ik het dus ;)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind het belachelijk dat ze steeds weer minder luiers in die pakken stoppen. Dat veranderen aan de luiers was ik toch al kritisch over want meestal merk je daar weinig van. Ben zelf overgestapt op de luiers van de Etos en sindsdien lekt Finn 's nachts nog maar zelden door, terwijl ik hem met pampers iedere ochtend helemaal nat in bed aan trof.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig is onze meid nog nooit nat wakker geworden.

Maar vind het echt schandalig dat pamper er nu 4 luiers minder in doen, en dat voor dezelfde prijs. Ik denk dat ik binnenkort naar hun klantenservice ga bellen, maar denk dat dat niet veel zal uithalen.
    Ik stap over op kruitvat luiers, vind ik eigenlijk net zo goed.

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik heb die één keer gekocht en ben gewoon terug baby active pampers gaan kopen ik vond die simply dry of hoe ze ook noemen echt niet fijn.
    Pampers baby active of Huggies zijn echt goed.

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier sinds de "verbeterde luiers" ook constant door lek luiers s'nachts.
    Luc heeft nu s'nachts een maat groter aan en krijgt +- een uur voor hij naar bed gaat geen drinken meer. Dan red hij het net.
    Vind het ook echt te belachelijk voor woorden.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik heb die vernieuwde Pampers nog nooit gebruikt (heb meestal Lidl of C1000 luiers en Lidl-oefenbroekjes voor de nacht, gaat altijd goed). Wat ik me dan afvraag is, waar staat die 12-uur droogheidsGARANTIE dan voor, krijg je je geld terug ofzo als ze er doorheen plassen? Lijkt me sterk, dus wat garanderen ze nu eigenlijk? Inderdaad ook jammer dat ze er gelijk 4 minder in doen.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik vind het ook dikke bullshit
    kyana heeft altijd echte pampers maar de volgende moet het doen met een goedkoper merk ben ik bang... en kyana misschien ook wel! kom op zeg, geld groet me niet op me rug!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had een boze mail gestuurd en nu mag ik een gratis pak hebben van hun.
    Ja doei, Joey gaat nu als een speer met Kruidvat luiers ik ga niet weer veranderen.
    Etos luiers zijn ook top!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb nog nooit een doogelekte luier gehad van pampers ook in de nacht niet dus waarom hij veranderd is weet ik ookniet want na mijn idee waren heel veel gebruikers super tevrede. in tegen stelling tot huggies daarme is ze nog nooit een nacht droog gebleven. gewoon geldklopperij dus en heb vandaag 6 pakken gehaald en het was me helaas niet opgevallen dat er minder inzaten. ik haal ze zowiezo altijd in de aanbieding omdat ik ze anders te duur vind, ik bedoel 10 euro voor 33 luiers is wel erg veel :(

15. wonderteam

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt ;)

Ik heb een mail terug gehad van Pampers ( ik vind de mail erg makkelijk en afschuiverig. Ook liegen ze aangezien ze in het verleden er vaker pampers uitgehaald hebben en dat staat voor mij indirect ook aan een prijsverhoging)

Geachte
    Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail betreffende onze Pampers Baby Dry luiers. U geeft aan, dat u thans per luier meer betaalt dan voorheen. Graag geven wij u de volgende informatie. Wij kunnen u meedelen, dat onze Pampers luiers constant vernieuwd en verbeterd worden om zo tegemoet te komen aan de hoogstaande eisen en wensen van onze consumenten. In het verleden hebben wij verbeteringen doorgevoerd zonder de prijzen van de luiers te verhogen. Echter door de toenemende hogere kosten van grondstof- en transportprijzen, hebben wij onze kosten moeten evalueren. In plaats van een prijsverhoging is gekozen voor een verlaging van de hoeveelheid luiers in een aantal verpakkingen. Verder willen wij u erop wijzen dat in Nederland niet de fabrikant de consumentenprijs bepaalt. Sinds 1 januari 1998 kan de winkelier zijn eigen verkoopprijs vaststellen. Hierdoor kunt u van winkel tot winkel verschillende prijzen voor hetzelfde artikel aantreffen. Wij vertrouwen dat u bij uw keuze van luiers zult blijven kiezen voor Pampers. In het vertrouwen u met deze uitleg van dienst te zijn geweest, verblijven wij,

met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV Natasja ******* Consumenten Service

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mijn kindjes gebruiken ook altijd pampers luiers, en ik denk dat ik die nieuwe baby dry dus maar niet ga proberen. Wat is het verschil qua pak, hoe herken ik dat het nieuwe zijn? Staat er nog iets extra's op de verpakking, behalve baby dry?

17. ProudMum

lekkere standaard mail teruggehad Mason!

Julia6, in welke maat zit je kleintje nu?

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    de ene in 3, in de andere in 4

19. ProudMum

Voorheen zaten er in nummer 3 52 luiers in een verpakking nu nog maar 48
    en in nummer 4 had je er voorheen 44 luiers in een pak, nu maar 40

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    en naast baby dry staat er niks nieuws op de verpakking? ;) Dan kan het bijna niet meer fout gaan, ik blijf gewoon bij de oude dan! :)

Deel Deze Pagina