Kleding voor jongens valt tegen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nathalie01, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    ik merk ook wel als ik kleertjes koop voor mijn meisje dat het grootste gedeelte ineens roze is!
    vind er weinig hangen voor jongens.. nu kijk ik niet of dat wat er hangt leuk is (heb het tenslotte niet nodig) maar het viel me wel op.

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben vaak te vinden op kleertjes.com
    Keus genoeg vind ik. Zit alweer te wachten op mijn bestelling ;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het is van z8
    www.z8-kids.nl

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Bij H&M hebben ze hele leuke EN betaalbare kleertjes voor jongetjes, voor de allerkleinste tot ouder.
    Bij Hema vind ik het vaak tegenvallen, bij V&D hangt er vaak nog wel eens wat leuks tussen...voor jongensababy's kan ik ook nog wel goed slagen bij WIBRA en Zeeman..als ze wat ouder worden vind ik het niet meer mooi.

5. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    jaa dat vindt ik nou ook!! lijkt wel alsof alles op meisjes is gericht,er is voor hun zoveeeeel! heb bij v&d enkel een leuk boxpakje gevonden van nijntje maar verder ben ik nog niet gekomen,er is echt niets leuks :rolleyes:

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    FF een reactie op dit topic.

Mijn zus heeft een kinderkleding winkel en heeft mij begin dit jaar al uitgelegd dat er steeds minder jongenskleding zal zijn.. Het schijnt zo te zijn dat moeders met meiden veel meer geld uitgeven aan kleding en dat moeders van jongens snel "goedkopere" kleding halen en juist op uitverkoopjes wachten.. Hierdoor halen de makers minder geld binnen en gaan ze ook minder produceren voor jongens.. Mijn zus geeft aan dat het probleem alleen maar erger gaat worden..

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ze zullen jongetjes wel niet in hun blote kont laten lopen neem ik aan.

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @chebu neej vast niet.. maar de collectie zal steeds kleiner worden..

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Tja er zijn ook meer winkels voor dameskleding dan voor mannen ;) .
    Gisteren op zoek geweest naar een bandana. Vind ik gewoon superleuk. Alles inderdaad roze of gestreept met oranje ofzo. Bij de C&A uiteindelijk geslaagd voor gestreept blauw/legergroen/wit. Ze hadden ook helemaal legergroen :D . Moet zeggen dat ik toch uiteindelijk wel leuke kleding bij elkaar kan vinden. Ze hadden bijv. echt een supergave Cars jas bij de C&A.....

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik vind juist dat er hele leuke kleding is voor jongens! Afgelopen zaterdag gewinkeld en ik ben met stapels kleding voor Milan teruggekomen. Vooral bij de WE goed geslaagd ( maar is wel pas vanaf maat 92 ). Ook bij h&m en esprit weer leuke dingen gescoord.

Deel Deze Pagina