ik merk ook wel als ik kleertjes koop voor mijn meisje dat het grootste gedeelte ineens roze is! vind er weinig hangen voor jongens.. nu kijk ik niet of dat wat er hangt leuk is (heb het tenslotte niet nodig) maar het viel me wel op.
Bij H&M hebben ze hele leuke EN betaalbare kleertjes voor jongetjes, voor de allerkleinste tot ouder. Bij Hema vind ik het vaak tegenvallen, bij V&D hangt er vaak nog wel eens wat leuks tussen...voor jongensababy's kan ik ook nog wel goed slagen bij WIBRA en Zeeman..als ze wat ouder worden vind ik het niet meer mooi.
jaa dat vindt ik nou ook!! lijkt wel alsof alles op meisjes is gericht,er is voor hun zoveeeeel! heb bij v&d enkel een leuk boxpakje gevonden van nijntje maar verder ben ik nog niet gekomen,er is echt niets leuks
FF een reactie op dit topic. Mijn zus heeft een kinderkleding winkel en heeft mij begin dit jaar al uitgelegd dat er steeds minder jongenskleding zal zijn.. Het schijnt zo te zijn dat moeders met meiden veel meer geld uitgeven aan kleding en dat moeders van jongens snel "goedkopere" kleding halen en juist op uitverkoopjes wachten.. Hierdoor halen de makers minder geld binnen en gaan ze ook minder produceren voor jongens.. Mijn zus geeft aan dat het probleem alleen maar erger gaat worden..
Tja er zijn ook meer winkels voor dameskleding dan voor mannen . Gisteren op zoek geweest naar een bandana. Vind ik gewoon superleuk. Alles inderdaad roze of gestreept met oranje ofzo. Bij de C&A uiteindelijk geslaagd voor gestreept blauw/legergroen/wit. Ze hadden ook helemaal legergroen . Moet zeggen dat ik toch uiteindelijk wel leuke kleding bij elkaar kan vinden. Ze hadden bijv. echt een supergave Cars jas bij de C&A.....
Ik vind juist dat er hele leuke kleding is voor jongens! Afgelopen zaterdag gewinkeld en ik ben met stapels kleding voor Milan teruggekomen. Vooral bij de WE goed geslaagd ( maar is wel pas vanaf maat 92 ). Ook bij h&m en esprit weer leuke dingen gescoord.