Meerijdplankje voor Mutsy Slider?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door frannie82, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bestaat die? Zo nee hoe lossen jullie dat op? We zaten al te denken aan zelf iemand laten maken die handig is als er niks voor bestaat.

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ja die bestaat, kijk maar op de site. Op mp zijn ze ook te krijgen, ik moet ook nog aanschaffen, haha . Alleen is het volgens mij om te staan. En niet om te zitten

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    De kid sit met adapter past er ook achter

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oke! Ja ik had gegoogled en toen kwam ik bij een universele waar juist bij stond dat deze niet op de slider past....

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wow de kidsit ziet er goed uit! Ik denk dat ze het staan ook niet zo lang vol kan houden ze is dan net 2. Ga ff op marktplaats speuren!

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Zelf wil ik denk ik een duowagen maar mijn vriend wil die kosten niet maken. Maar ik twijfel of een kind van 2 wel geschikt is voor een meerijdplankje... Ik ben altijd wel de hele morgen (lopend) van huis en vaak toch wel 2,5 uur onderweg...

7. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik heb zelf ook de mutsy slider en mijn dochter is al wel 3,5 als de baby komt maar heeft een spastisch been waardoor ze niet altijd evenlang kan lopen, ik overweeg zelf ook de kidsit hoor, lijkt me best een fijn ding en het stoeltje kan er eventueel ook af

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou toch echt een duowagen kopen. ik had er een van prenatal voor nog geen 200 euro. veel plezier van gehad. ik had eerst zo'n kiddyboard maar dat was echt niks.je kunt zelf echt niet lekker wandelen zo! en voor je oudste is het ook alles behalve ideaal! mn dochter was bijna 2.5 jaar. ben na een week of 6 als de bliksem een duowagen gaan kopen.
    kun je ook lekker winkelen en rustig boodschappen doen met 2 kids.
    dus overtuig je man er maar van dat zo'n kiddyboard echt weggegooid geld is want zeker te weten wil jij alsnog een duowagen!

Deel Deze Pagina