Ballonjurkje van Little Bampidang? maatje 68, Jurkje is gevoerd dus zeer geschikt voor de winter Kleur is anthrazit , bedrukt met zilvergrijs Vraagprijs 5 euro Bekijk bijlage 171881
Vestje Sissy Boy, maatje 6 tot 7 jaar? Handig dat ze geen gewone maatvoering aangeven Kleur is mosterd/bruin Vraagprijs 4 euro Bekijk bijlage 171884 (kleur is afwijkend dankzij camera)
Tuinbroekje maat 86. Stevig katoen met leuke gereedschapprint Vraagprijs 4 euro Bekijk bijlage 171886
Meisjesbroek van LOGG... workermodel maat 128 Kleur donkerbruin (ja, rotfototoestel) Vraagprijs 4 euro Bekijk bijlage 171887
Broek van Sissyboy, wederom geen maat aangegeven daarom vergeleken met andere kleertjes Heb broek 2 keer 1 keer maat 116 (denk ik), en een maatje 128 (denk ik) Broek is grijs met wat wijder uitlopende pijpen. In de taille kan je verstellen dmv elastiek, stevig katoen Vraagprijs per broek 4 euro Bekijk bijlage 171889
Kleertjes zijn gebruikt maar in goede staat exclusief verzending, maar kan denk ik met brievenbuspost verzonden worden a 2,30 euro