Sissi Boy of Didi vind ik ook wel leuk. En kwalitatief, vooral de broeken van Didi. Esprit is ook leuk. En anders misschien online shoppen?
Ik Shop eigenlijk alleen nog maar bij steps. Ik slaag er altijd, voor elke gelegenheid. Een collega attendeerde mij op Expresso. Ook erg leuk! Nog even een toevoeging. Wat ik altijd erg leuk vind bij Steps is dat de verkoopsters me altijd helpen bij leuke combinaties. Na de bevalling van de jongste ben ik zo heerlijk een middag naar steps geweest en zo een hele nieuwe gardorbe gekocht. Van alles gepast en leuke setjes samen gesteld. Echt heel leuk! Na 2 jaar in zwangerschapskleding te hebben gelopen vond ik dat ik dat wel had verdiend
Steps en Didi hebben allebei vaak veel jurken. Veel vrouwelijke kleding. Dat vind ik altijd wel mooi.
Ik ben 31 en kan altijd goed slagen bij de Shoeby leuke kleding van goede kwaliteit en ook nog betaalbaar.
Dat vind ik nou totaal niet! betaalbaar: ja, heel erg, (maar ten koste van wie...) Maar kwaliteit? Nee, ik vind het echt nog veel slechter dan H&M en die laatste mijd ik ook steeds vaker. Waar ik koop: Vero Moda, We, Steps en losse/merkloze winkeltjes. H&M ook nog wel, maar waar eerder m'n halve outfit daar vandaan kwam, heb ik nu af en toe iets wat ik leuk en kwalitatief goed genoeg vind. 't Is dat ik er voor de kids nog wel veel kom....
Ik koop vooral online, met name bij Bonprix. Winkels waar ik verder ook wel slaag, vooral de Sting en verder af en toe bij Only, Vero Moda, Zara.
Ik zou ook de woorden "Primark" en "kwaliteit" niet in 1 zin gebruiken... Chrurristus, wat een rommel Ik koop veel bij de Bijenkorf, Costes, Expresso. Net iets duurder dan bijv H&M of Zara, maar je doet er ook langer mee. Online shop ik veel bij Asos en Zalando.
Ik zit hier echt met mijn mond open te lezen Primark en kwaliteit Dat gaat voor mij niet samen Leuk, ja! Betaalbaar, daar kun je niet onderuit. Spot goedkoop! Maar ik heb zelden zo'n flut kwaliteit meegemaakt haha Wel heel ideaal voor simpele shirtjes voor kinderen waar ze toch meteen uitgroeien(is het niet dat hij een maat te klein uit de wasmachine komt maar ale) haha
ik heb vorige seizoen in oktober heelveel winterkleding gekocht voor mijn zoontje en hij heeft ze vaak aangehad en niet gekrompen ofiets ik vind wel goed kwaliteit ik ga volgend jaar weer heen na primark
Zalando vind ik een hele leuke webshop. Veel keus aan verschillende merken. Verder Zara en soms Mango.
Primark is idd flut kwaliteit. Voor basisshirts en wat kinderkleding is het ok...maar gaat niet lang mee.
Ik shop graag bij Asos, Only, Vero Moda, Object, Gstar, en vooral Fifty Six! Oh en Sake heeft soms ook wel leuke dingen. Ik koop vooral sportkleding bij de H&M. Als we bij de primark komen dan is het een paar T-shirts voor de kinderen. Ik slaag eigenlijk nooit voor mezelf. Mijn man heeft er een pantalon vandaan die best oké is.