Heb vanmiddag het Kraampakket al binnen gekregen Was bij mijn dochter ook al vroeg. krijg je het gewoon standaard met 6 maanden (of ligt het aan de verzekering?) jessica
ik zit ook bij cz en bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik hem met 6 maanden en nu zeiden ze dat het ook zo rond 6a7 maanden zou komen dus ben benieuwd zit er nog wat leuks in? bij mijn 1e zwangerschap zaten er een hoop leuke en handige dingen in
ik ben nu net 6 maanden maar ik heb hem nog niet ontvangen hoor, maar ja wel fijn dat je het zo vroeg binnen hebt hoef je je daar niet meer druk over te maken. oja ik heb wel vgz
hoi had het van cz ook met 6 mnd. Vond er niet echt iets leuks inzitten, ja een knuffel, die was wel lief. Voor de rest gewoon de praktische dingen.... Met goed 7 mnd zijn ze inderdaad van de kraamzorg aan huis geweest, maar is andere instantie dan CZ. twinny
Ik zit bij Unive en ik moest de mijne zelf kopen, kan je nagaan! Wel lekker dat CZ dat gewoon zo doet. Is dat standaard of zijn jullie extra bijverzekerd?
volgens mij is het een pluspolis dat je het vergoed krijgt. Ik heb agis compleet en krijg hem ook gewoon thuis gestuurd.
ik ben bij OZ maar dat is nu CZ geworden. heb het pakket nu 2 weken dus met 33 weken gekregen. zaten nog wat zwitsal produkten in en een termometer extra vond het een mooi pakket groetjes
ik heb hem met vorige wek gekregen dus met 32 weken.. Zit bij de IZA/AZ (UMC zorg). das speciaal voor medewerkers van academische ziekenhuizen. Bij mij zat er een hele leuke luiertas in met nijntje erop. Is altijd hadig toch
Leuk indd handig. Dus conclusie ligt er dus aan waar je bent verzekerd Bij Cz dus vrij vroeg... jessica
ik heb hem nu ook al een week of 2 binnen van Ohra! Vond het ook best vroeg omdat ze zelf zeiden dat het pas in week 34 zou komen
Iemand ervaring met VGZ? Volgens de site krijg ik hem ergens bij week 34, maar ik ben al zo benieuwd!
bij Serena kreeg ik het kraampakket ook met 6 mnd....wij zijn ook CZ verzekerd en vond het toen ook een erg leuk pakket. Ben benieuwd hoe het deze keer is
ik heb hem ook gehad van VGZ. met 27 weken, maar er zat niets leuks in hoor. Mijn man vroeg of het flesje alcohol voor hem was, bij het zien van zoveel verband en maandverband en watten en zo. Alleen een grote groene luiertas zit er ook nog bij... Verwachten ze nou dat je zo'n grote doos mee naar het ziekenhuis neemt als je daar gaat bevallen?
Dus als extraatje dus een luiertas... nou ja, die heb ik al. En toch al vroeg dan met week 27. Zal mij benieuwen wanneer hij hier arriveert...