Hallo Ik ben afgelopen zondag 11-03-07 bevallen met 33 weekjes ons kindje woog 2000 gram precies. Onze zoon ligt nu nog in de couveuse maar mag waarschijnlijk morgen naar de wiegenkamer. Ik vraag me af waar ik kleding kan kopen voor een prematuur baby. Iemand een idee en kan ik het ook bij prenetal kopen? Alvast bedankt voor de tips!
Dientje ik lees dit nu pas, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, waar je de kleertjes kan kopen weet ik niet, sorry
Allereerst van harte gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat met jullie... Wij hebben prematuurkleertjes gekocht bij de Prenatal en H&M. V&D heeft inderdaad ook maatje 44, maar die vielen wel heel groot uit vond ik. Wat we ook wel hebben gedaan, was kleertjes (maatje 50) bij de Zeeman halen en deze te heet wassen . Nadat ze gekrompen waren, paste ons mannetje ze precies... Groetjes Minke
gefeliciteerd Dientje met je zoon. Je kan ook bij www.prematuur.nl kijken Hebben ze ook leuke kleertjes geloof ik.
Ik heb ook wat sites waarop prematuurkleding te bestellen is www.pre-be-exclusief.nl http://www.humpiedump.nl/babyprematuur.htm http://www.kiddiekindermode-shop.nl/ind ... /prematuur
Op de site van rainbowbabys hebben zo ook mooie prematuurkledij... en ook in de Auchan (frankrijk) maar dat is vast wat te veraf voor jou...
Name it heeft nu ook prematuurlijn en de V& D ook. 7 jaar geleden werd het alleen bij de thuiszorg en prenetal verkocht. Maar ik zie het bu steeds meer
Ik heb eergister een paar pakjes voor Thyron gehaald hij ligt sinds vandaag in de wieg, maar de pakjes zitten aardig strak dus ik haal maar geen maat 44 meer.
Hey dientje, Als je maat 50 zoekt die klein vallen dan zijn bij prenatal de pakjes " a * is born (een heel pakje)" en "small but smart (broekje en truitje) aanraders. Deze vallen klein en zitten niet TE warm aangezien het in het ziekenhuis al behoorlijk op temperatuur is. Ik had deze ook voor Colin (bij toeval trouwens) na maatje 44 waren dit de eerst 50 pakjes die een beetje behoorlijk zaten. Hij heeft ze trouwens ook vrij lang gedragen! Misschien een tip? Alles goed verder?
de "frendz" collectie van de v&d valt ook vrij klein, maatjes 50. en de hema kleren vallen ook altijd erg klein uit.