hoi, ik kan maar niet slagen voor leuke lentekleding? Hebben jullie al leuks gekocht? veel broeken zitten niet goed omdat ik vrij dikke benen heb. welk merk valt wijder en showen van je nieuwe lentekleding is altijd leuk natuurlijk!!! grt serena15
Wat dacht je van een leuk jurkje? Heb er pas een gekocht bij claudia sträter. Nu nog even met vest erbij, maar straks als het warmer wordt natuurlijk zonder. Qua broeken heb ik geen idee, geen last van dikke benen.
Ik zie zoveel leuke kleding! Ben gek op alle pastelkleurtjes die nu in de winkels hangen! Heb van de week nog een mooie perzikkleurige blazer en een mintgroene skinny jeans bij de Zara gekocht. Ik weet niet waar je terecht kunt voor een fijne broek. Misschien Esprit?
Dept heeft ook een mooie nieuwe collectie en River Woods, lekker licht en niet teveel doet-pijn-aan-mijn-ogen-kleuren. Ik heb best dikke bovenbenen, maar beide merken gaan prima. Hoewel ik me toch altijd het beste voel in een jurkje.
river island, berskha, zara en h&m.... leuke legging met een tuniek doet het ook altijd goed... De bovenstaande merken hebben ook leuke shirts, jurkjes en ook ik heb best brede heupen en bovenbenen maar ik pas de grotere maten wel...moet alleen soms meer passen en kijken hoe iets valt... Succes
Miss etam heeft fijne broeken voor de volle billen en benen. Voor de rest slaag ik goed bij H&M, promiss, zara en V&D
Ik heb me gisteren een blauwe met witte bolletjes halterjurk gekocht en een blauw met groen gilletje voor erboven en blauwe gelakte pumps, nu nog een blauw gelakt smal centuurtje en parelketting en mijn outfit is helemaal af.
Ik had voor mijn zwangerschap vaak de broeken van Cecil. Vallen iets hoger zodat ik er minder een buikje in had. Gaat prima met mijn brede bovenbenen.