ja hoor, dat kan toch hartstikke goed? Ik vind Coco(van Chanel, werk in een parfumerie) een leuke naam voor een hond, maarja die mening zal wel niet iedereen met mij delen hihi! Die van ons heet Zoe(met puntjes op de e, maar kan ze niet vinden)
Prima naam! Onze teef heet Nora. Betekent de helpende, ze zou nl. blindegeleidenhond worden. Helaas vanwege te slechte heupen niet gelukt. Mijn vorige teef heette Malou.
Bij ons is de buurt heet een vrouwtjeshond ( zon schapendoesgeval) Mazzel.. vind ik erg leuk als ze de hond weer roepen.
wij hebben nu een pup van 6 maanden het is een engelse stafford en hij heeft de naam digger gekregen vond het wel appart en al die andere namen die ik wel stoer vond zoals diesel of macho zo heten al veel honden
wij ebben een vlinderhond van 7 jaar genaamd rambo Een herderpup van bijna 6 maand : layla Een kat genaamd Chilleke , zo kijkt ze altijd, is een hele chille kat, als ze in je buurt isontspan je gewoon
het gaat er niet om welke naam je het dier geeft, hetgaat erom , kan je de naam makkelijk uitspreken, dus niet hele moeilijke namen nemen , of het lekker bekt, en of de hond erna luisterd.
okee nou we hebben toch weer voor een andere gekozen LADY... zo gaat ze zeker weten heten.. echt we zijn zo wisselvallig als het weer maar hier blijven we nu echt bij bedankt voor de reacties in ieder geval
Namen eindigend op de y doen het altijd goed. Dat roept lekker en ze reageren er beter op. Wij hebben hier een Lucky, heel afgezaagd maar wel makkelijk.