Sowieso ben ik op de camping iets minder kritisch als het gaat om het aantal dagen dat een kledingstuk gedragen kan worden voordat het gewassen moet worden. Daardoor kom ik meestal wel een heel eind met de kleding die we bij ons hebben. Het moet wel heel raar worden wil ik op een camping broeken ofzo gaan wassen. Dus het gaat meestal hooguit om wat ondergoed en shirtjes. Dat doe ik dan met de hand. Ik vind het vaak wel lekker om de handdoeken tussendoor een keer te wassen. Dat doe ik dan wel in de wasmachine. Ik loop daar gerust bij weg, maar zorg dat ik echt ruim van tevoren terug ben. Dan zit ik daar even te lezen of te puzzelen ofzo. Wat ik trouwens ook doe: ik spaar gedurende het jaar vaatdoekjes die eigenlijk al wel gaar zijn. En ook onderbroeken die eigenlijk rijp zijn voor de prullenbak. Dus die gebruik ik een dag en gooi ik in dan in prullenbak. Dat scheelt ook weer wassen.
Ik was gewone kleding vaak met de hand, lekker ouderwets . Dan kan het een 2e keer aan op vakantie. Handdoeken/ondergoed doe ik in de wasmachine/droger op vakantie. Is wel duur vind ik, vaak zo'n 5 euro per was. Ik hou de tijd gewoon in de gaten en loop dan terug om de was op te halen.