Ah ik snap je. Dan toch door het hotel laten wassen maar ik denk dat dat best wat kost of bij geluk een wasserette in de buurt.
Het zal inderdaad wat kosten, maar ik schrik ook altijd van de prijs op een camping. €5,- per wasbeurt en dan te bedenken dat ik minstens 6 tot 8 wassen draai
In Kroatië zijn de wasmachines gelijk aan degene die je gewend bent , meestal de duitse bekende merken.
Wij ook zoiets. En tussendoor doe ik gewoon de handwas. Zou gewoon naar een wasserette gaan of zoals genoemd zo’n wasmachine en/of droger gebruiken bij een benzinestation of supermarkt. Daar gaat veel in en ze zijn snel. Tussendoor kunnen ze de wasmachine niet open maken. Ook wel eens gebruikt, was goed schoon. Die wasmachines draaien nog een soort reinigingsprogramma na elke wasbeurt, dus je zit ook niet met andermans haren of andere viezigheid.
Ik zei toch dat ik heel veel was! Ik ben daar een rare in... Alles wordt inprincipe 1 dag gedragen, behalve broeken en soms jurkjes van mijn dochter. De rest gaat de was in en daarbij natuurlijk ook alle handoeken (die gaan twee keer mee). En.... groot geheim wat ik met me meedraag (ik hoor jullie al lachen ) *schaam* .... ik neem ook ALTIJD de strijkbout mee naar de camping en strijk daar regelmatig, in de tent, onze kleding Ik ben echt door vrienden voor gek verklaard, maar ik kan niet zonder op vakantie! Whahaha
Je kunt ook gewoon wat meer kleding meenemen. Wij nemen voor 18 dagen vakantie kleding mer voor 18 dagen. Ik hou daarbij rekening met de zwemdagen als we het grootste gedeelte vd dag in onze zwemkleding doorbrengen. Maar genoeg om elke dag schone kleding aan te doen en niks te hoeven wassen. Behalve zwemkleding dan, die was ik met de hand. Dat kan prima met warm water op 40graden.
Wii nemen altijd zo'n 7 setjes mee, meer past niet . Een aangezien we naar Normandië en vorig jaar Bretagne gaan hebben we ook warme lange broeken en truien nodig voor in de avond
Er gaat altijd wel extra kleding mee, maar dan nog presteren wij het om alles te gebruiken en alsnog te kort te komen Maar we zijn straks 22 dagen weg, dat is best een tijd.
Ja dat snap ik, maar als je in die tijd 1-2 grote wassen doet ben je er ook wel? Ik kan in ieder geval echt leukere dingen bedenken om te doen op vakantie