Kleding; wat dragen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eef79, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb veel jurkjes die voor de normale vrouw zeg maar wat los zitten. Dus ik hoop dat mijn buik er nog wel een stuk in kan groeien ;) Ik heb ook nog 2 zwangerschapsbroeken die ik straks aan kan. Ik zit nu echt in zo'n tussenfase waarbij mijn oude broeken niet meer passen maar die zwangerschapsbroeken eigenlijk nog te groot zijn. Ik kan die banden wel aantrekken, maar dat ziet er gewoon nog niet uit.
    Ik draag nu trouwens vooral veel oude rokken die gewoon tot boven mijn navel komen ipv tot de heupen ;)

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb 2 broeken van noppies of mama licios of hoe schrijf je dat.
    verder draag ik veel leggings dat vind ik ook fijn zitten die kun je of heel hoog optrekken of onder je buik doen. ik heb 1 positietruitje/tuniekje en voor de rest draag ik bijna allenmaar tuniekjes dus dat kan mooi.
    ik heb maat 38/m dus die koop ik gewoon soms haal ik een l. ik zorg wel dat het geen strakke tuniekjes zijn wan dat zit niet zo fijn. de positiebroeken heb ik bij prenatal en mom2be gekocht.

ik moet volgende week naar de verloskundige voor de eerste keer ik ben benieuwd of ik echt zo ver ben als hier staat want ik heb al een behoorlijk buikje. maar zelf dat nk ik dat ik vocht vast houd.

3. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    joggingpakken heb ik nu veel aan, moet nog maar drie weken en ga nu echt geen positiekleding meer halen.. ik heb trouwens ook nooit positiekleding gekocht ook niet van de eerste. ik heb wel een positielegging gekregen en die draag ik dan ook wel.

4. karin24

karin24 Lid

23 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hmmm misschien ben ik wel zo'n shopaholic maar heb echt véél kleren gekocht! Allemaal bij Belly-B in Amersfoort maar ze hebben meer vestigingen, en heb alles van Mamalicious. Heb 4 spijkerbroeken, 2 linnen broeken, een 3-kwart en een spijkerrok, allemaal met band. En joggingsbroeken natuurlijk! Heb wat jurkjes die ik draag met legging en topjes en blousjes die ik met de broeken draag. En net een supermooie winterjas gekocht, ook van Mamalicious! Nieuwe collectie is echt mooi!

5. Catherine

Catherine Lid

14 dec 2006
    14
    0
    0
    Schiedam

6. Catherine

Catherine Lid

14 dec 2006
    14
    0
    0
    Schiedam
    @ stoffeltje:

oké, dat ging dus een beetje mis, ik heb ook nog niet zo vaak gereageerd.

Ik heb ongeveer de zelfde maat als jij en heb tot nu toe eigen merk ondergoed van de V&D gedragen; ze heten high legs of zo iets in maat XL (44/46, ze rekken geweldig mee!). Daarna, van af nu ongeveer, van die oma dingen, taille slips ook eigen merk V&D, in maat XXL. Ziet er niet uit :) , maar zitten goed en warmer in de herfst en winter dan die dunne dingen van bijvoorbeeld het merk Anita.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had niets aan zwangerschapskleding op 1 broek vd H&M na.

Ik had gewoon lekker rekbare kleding!

8. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoi, hoi,

ik ben dan wel nog niet zo heel ver (17 weken), maar ik hou ervan mn eigen stijl te houden. Ik pas op dat ik alles lekker lang koop (voor als de buik verder groeit en ik mn navel niet wil showen ;) ) en alles strech ;) Lekker praktisch!

Met de truien heb ik een voorkeur voor erg lange truien, bijna jurken, zodat ik er alleen een panty onderaan trek en laarzen eronder en mn buik toch supermooi uitkomt! Lekker vrouwelijk en kan ze ook normaal aan!

Broeken: ik woon in België en op dit moment zijn broeken met een grote elastische band helemaal "in", dus gelukkiger kan ik niet zijn! haha Nog à la mode ook nog!

Maar al lezende ga ik ook een kijkje nemen voor de fijnzittende broeken!

Groetjes!

9. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Punt bij mij is, ik ben nogal klein en dun. Dan is positiemode in maat 36 of S dus al snel een betere optie dan een gewoon maatje groter want alleen mijn buik groeit, de rest dus niet...
    Zeker gewone broeken is niks. Lange truien en shirts in rekbare stof wil soms wel, al gaan ze verder in ze zwangerschap aan de voorkant dan wel "tuuten" zeg maar...van voren nogal korter dan van achteren.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik draag momenteel:

- jurkjes
    - zwangerschapslegging met een langer truitje erop (niet persé een positieshirt)
    - panty-legging met rokjes

Ik pas geen enkele broek meer, en heb ook nog geen zwangerschapsbroeken gekocht. Ja, eentje, toen ik 11 weken zwanger was, maar daar was ik 4 weken later al uitgegroeid. :rolleyes:

11. Babychica

Babychica Lid

18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Ik heb nu een aantal positiebroeken: 3 jeans(skinny, recht en wijd), 1 zwarte rechte, 1 zwarte skinny, 1 witte rechte & 1 bruine skinny. Hiervan draag ik eigenlijk maar de skinny jeans.

Daarop heb ik paar positietuniekjes maar draag ook vaak gewoon mijn eigen truitjes met een langer dun hemdje eronder.

Ook mijn eigen jurkjes met een positielegging draag ik veel. EN heeeeel soms mijn eigen baggy lage broeken.

12. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Broeken en shirts van Esprit, Noppies ... Ook heb ik gewone longsleeves aan van de sting en forceast leuke vlotte buikband er over of onder.. Zit heeeeeeeeeeeeerlijk en niet te warm ;)

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb maar 2 positiebroek, gekocht bij miss etam 1 witte linnen (voor als het lekker weer is) en 1 jeans. dan ook nog 1 positierok. voor de rest pas ik nog steeds in mijn eigen broeken, (lage broeken)
    qua tshirts heb ik 2 positie tshirts, ook van miss etam. voor de rest nog steeds mijn eigen shirtjes met een leuke buikband eronder!
    tot nu toe hoef ik straks niet bang te zijn dat ik niet in mijn eigen kleding pas... btw, bij mij zakt de positiejeans ook af hoor.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik draag veel van mamalicious en bovenkleding hebben we het geluk dat de mode van nu een beetje langer valt en niet zo heel strak hoeft te zitten dus kom op tijd in de winkel truitjes tegen die ik nog prima aan kan hoor! vooral van only koop ik veel bovenkleding nu is niet zo duur (aangezien je er maar n paar maanden mee kan doen) en het zit leuk!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb met 7 weken mijn eerste zwangerschaps broeken gekocht bij miss etam outlet, heb maat 46 . 1 x korte (voor op vakantie) en 1x spijkerbroek en 1 x witte 3/4 soort spijkerbroek.

Ook met 7 weken en nog een keer met 10 weken zwangerschaps ondergoed bij de hema gekocht. meegroeibh's en zwangerschaps onderbroeken en string. Moet zeggen die zitten heerlijk.

Deze passen allemaal nog, maar wil er nog een spijkerbroek bij, want ik zie mezelf niet in een witte broek lopen midden winter. :D

Pas geleden bij miss etam een (normale collectie) zwarte bolero gekocht, ik heb vrij veel shirtjes korte mouw die genoeg rekken , maar dan niet warm genoeg zijn. Bolero erover klaar.

en eergister toevallig bij de wibra 2 leuke stress ja ehh truien/jurkjes. Ze zijn lang en met een touwtje net onder mijn buik. kan ik lekker in groeien. en nog 2 shirtjes gewoon een maatje groter.

Deel Deze Pagina