kleding wordt vies door tijgeren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Loslaten!
    En...mij kan het niet zo veel schelen als ze in een beetje vieze kleren loopt als we gewoon thuis zijn.
    Ze wordt ook vies door eten, slabbetjes helpen ook niet met alles opvangen...Dan blijf ik kleertjes omwisselen en wassen.
    Maar goed dat is misschien een kwestie van smaak... :)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa wordt nu net zo vies als toen ze tijgerde, ik zie geen verschil ;)

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Joh, niet druk om maken! Ik kleed mijn zoontje met regelmaat om na het middagslaapje, als ik het echt te gortig vind, en dan tijgert hij geeneens *lol*. Alles kan gewassen worden, moet je maar denken.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hadden buitenspeel-kleertje, binnenspeel- kleertjes en op visite kleertjes :D

Van die pyjama/jogginsbroekjes van de hema voor binnen, wat dikker voor buiten.

En verder idd......voorschotplan bij je energiemaatschappij en water verhogen en de wasmachine doet de rest ;)

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Sluit me bij de rest aan: loslaten!
    Heb ik ook moeten doen, vond het eerst ook wel moeilijk,maar je doet er niets aan....
    Wat ik wel vaker deed/ doe is bijvoorbeeld haar broekje/legging uit laten als ik nog weg moest, dan kruipt ze alleen in haar romper of met jurkje erover rond. Even washand over gezicht, handen en benen+voeten, broekje/legging aantrekken en schoon!
    Hebben hier ook een hond en zelf vrijwel altijd schoenen uit in huiskamer, maar ja, met die hond maakt dat ook niet uit!
    Met tijgeren werd ze inderdaad wel viezer, maar dat was hier gelukkig maar een korte periode van een paar weekjes, toen kroop ze op handen en knieeën.......

Lang leve de wasmachine!!!

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Je oudste leren dat ie zn voeten moet vegen voor ie naar binnen gaat en meer kun je niet doen behalve accepteren dat ze nu eenmaal vies worden.

Deel Deze Pagina