Even de vraag of jullie met mij mee willen denken. Wij gaan over 3 weken een weekje op wintersport met onze oudste dochter. De tweeling van 1,5 jaar gaat niet mee. Opa en oma logeren een weekje in ons huis en passen op Jochem en Madelief. Lekker in hun vertrouwde omgeving en alles bij de hand. Ook de creche kan zo gewoon doorgaan. Ook wel even lekker voor opa en oma . Maar nu is oma dus in die week jarig en ik wil iets origineels verzinnen. Een kaartje en/of bloemetje sturen kan natuurlijk altijd, maar dat doen we elk jaar al. Eigenlijk ben ik op zoek naar iets anders/originelers. Ik heb al gegoogled op taart bezorgen, maar dat zijn hele taarten en dus veel te veel voor twee volwassenen en twee kindjes. Verder vieren ze het niet dus geen meeeters in de buurt. Heb ook gekeken naar een ontbijtje laten bezorgen, maar dit wel heel erg duur (ca. 80 euro excl. bezorgen) en je krijgt er niet veel bijzonders voor. Het mag best iets kosten, we zijn namelijk heel blij dat zij die week voor Jochem en Madelief willen zorgen. Ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben! Alles is welkom. Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Bij Greetz kan je zelf een kaart ontwerpen en daarbij dan een ballon, chocola, wijn of wat dan ook laten bezorgen. Ze hebben hele leuke kaarten die je mbv een foto van je kindjes kunt maken. Misschien is dat iets?
kun je zelf geen ontbijtmandje klaar maken en vragen aan de buren om er die dag verse koffiekoeken ed aan toe te voegen, en deze af te geven of aan de deur te zetten en aanbellen (a la belletje trek). Je kan dan op voorhand al een kaartje schrijven en in de mand steken.
Op de site van TNT kun je ook allerlei leuke dingetjes versturen. Misschien vind je daar iets passends voor haar
Jeetje, je kan vanalles opsturen als het maar door de brievenbus past. Google eens opbrievenbuscadeaus of iets dergelijk. Ik heb al verschillende dingen verstuurd. Boeken, puzzels, stickers en haarspeldjes voor kinderen, chocolade, etc je kan het beter zelf kopen en versturen dan via TNT ofzo kun je het ook nog leuk inpakken en een sticker met adres erop en klaar! Goedkoper maar zeker ook origineler! Succes
Ik zou ook zelf een mand samenstellen en dat buren vragen om deze te brengen. Misschien niet alleen een ontbijtje maar een "fijne (verjaar) dag" mand: ontbijt tegoed bon voor koffie met iets lekkers in de stad/het dorp waar jullie wonen krantje puzzelboekje/puzzel lunch (worstjes/broodjes/pannekoeken etc) lekker douchespul voeten verwenpakket? Wat heerlijk dat jouw ouders een week willen oppassen!!
Eh,zowieso een leuke foto van de kindjes Fruit/sapje Tijdschrift/puzzelboekje Een originele mok (fotomok) om de sap/koffie uit te drinken. (anders theeglas) Personalgifts.nl - Foto, tekst of logo op een theeglas Een mooie kaart met tekst Lekkere broodjes om af te bakken of de buren éénmalig laten lopen voor verse broodjes Leuke jam/hagel erin . Wanneer ze dat niet lekker vindt, worst/kaas? En als afsluiter iets lekkers voor de avonden (nootjes/chips) Succes!