4 en halve week zwanger...! belangrijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by lili20, Feb 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden.

ik ben 4 en een halve week zwanger. maar heb nu een paar druppeltjes heel donkerbruin in mijn slipje. het is heel weinig maar wat kan dit zijn
    ? krijg ik nou een miskraam?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

dat kan een innesteling zijn.
    of oud bloed.
    maar kan ook een beginnende miskraam zijn.
    tis erg moeilijk om er iets van te zeggen.
    maar bloedingen hoefen niet direct een miskraam te beteken.
    heb 1,5 week lang zwaar bloedverlies gehad.
    helderrood buikpijn en stolsels.
    maar zie mijn banner maar eens..... ik ben er bijna.

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoeft niet persé, er zijn wel meer meiden met wat bruin verlies in het begin van de zwangerschap. Kan gewoon wat oud bloed zijn wat er nog uit komt.
    Dit hoor je best vaak!

Pas wanneer het helder rood gaat worden kan het mis gaan.

Succes!

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar heb er vaak over gelezen op dit forum e.d.

Op zich verliezen heel veel vrouwen bloed in het begin van hun zwangerschap.

Als het ook nog eens donkerbruin is kan het ook gewoon nog oud bloed zijn.

Als het niet gepaard gaat met erge krampen en zolang je niet heel veel bloed met stolsels (en zelfs dan hoeft het niet altijd een miskraam te betekenen) verliest, is het volgens mij niet zo heel erg.

Als je echt heel erg twijfelt kun je alvast een vk bellen, Dan kan je en al een afspraak maken en ze kan je eventueel geruststellen.

Succes ermee!

5. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    heel erg bedankt allemaal..!
    ben weer rustig..!

6. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    ik heb de nacht van 2 op 3 feb ook heel veel bloed verloren en de hele morgen van 3 feb en dan echt helder rood dus dacht ook dat het misse boel was dus de gyneceloog op gebelt en een echo laten maken nou dat kleine frummeltje der hartje klopte nog steeds dus ik zeg gelijk uit eigen ervaring ja dat is mooi maar is het ook gegroeit van af afgelopen donderdag tot nu dus ze ging kijkken nou het was in 5 dagen tijd 7,6 mm gegroeit dus het zecht helemaal niks als je donker bloed of zelfs helder rood bloed verlies

maar ja het kan natuurlijk altijd een beginnende miskraam zijn maar ja dat weet je pas als je een echo hebt gehad of heel veel stolsels met krampen hebt maar ja net wat hier boven ook al werd gezecht dan hoeft het nog geen miskraam te zijn ik zou gewoon ff een vk bellen en vragen om een vroege echo

suc6

7. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ow keej. ja kun je zien dat het niks zegt maarja dan nog ben je best wel bang...

8. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb dat vrijdag en zaterdag gehad. Schrok me rot en dacht dat het gedaan was! Maar daarna niks meer gezien. Heb een klein beetje bruin en wat roze verloren.
    Nu afwachten of het goed gaat!

9. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier iemand met soms wat bruin en ook vaker helder, wat blijkt? er springt bij mij een adertje als ik aan het poepen ben geweest oid...
    helaas, ik schrik elke keer maar zo zie je het hoeft niet altijd iets te betekenen!

suc6, vervelend is het wel

10. lili20

lili20 Actief lid

Jul 22, 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden..

ik zal jullie even op dew hoogte houden....
    ik he b gister nog een paar druppjes bruin gehad maar vandaag niet meer. moewt zo om half 12 naar de gynecoloog. spannend allemaal

11. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ben wel opgelucht hier wat verhalen van jullie te lezen. Ik ben zwanger van mijn eerste en heel onzeker. Maandag stolseltje helder slijmerig bloed verloren Paniek in de tent. Daarna niks meer en gisteren de hele dag niks meer. Tot vanmorgen bij het afvegen 2x donkerder rood bloed daarna niks meer tot half 1 vanmiddag druppel gewijs beetje verlies van bruinig bloed. Gebeld naar vroedvrouw maar die was er niet, dus gebeld naar gyn in het ziekenhuis. Het kan zijn dat het stolseltje rood bloed slijm van maandag het vruchtje is geweest en dat nu langzaam de bloeding opgang komt. Maar dit hoeft niet zo te zijn,het kan ook omdat ik alleen vanmiddag even wat steken heb gehad en geen vloeiende bloeding heb dat alles nog okay is. En dus nog steeds zwanger ben. Ze dacht dat dit laatste in mijn geval is. Omdat in de meeste gevallen het bloed er echt uitstroomd en continue kramp is bij een mk. Maar ze zei toen ook ik kan je dit natuurlijk niet garanderen omdat bij een paar mensen, maar dit is zeldzaam geen krampen of geen hevige bloeding op treed bij hun moet alles ook via curretage eruit gehaald worden. Ik moest wachten op de eerste echo en de afspraak die ik heb staan voor 3 mrt voor de 8 weken echo Ik kan dus alleen afwachten en moet er maar even vanuit gaan dat ik gewoon nog zwanger ben en niet een van die zeldzame gevallen ben. En ben blij hier nu te lezen dat ik niet de enige ben en het niet altijd iets betekend.

12. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Het zegt inderdaad niet perse iets, maar helaas kan niemand je garanties geven. Ik heb zelf 10 weken lang bloedverlies gehad bij mijn zwangerschap (week 7 tot week 18) en zoonlief is alweer bijna 2. Bij mij ging het dus gelukkig goed...

Kus

13. koos

koos Actief lid

Oct 28, 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi

ook ik had bruin bloed verlies maar dat bleek inestelingsbloed tezijn,
    en later in me zwangerschap had ik het ook weer,naar het ziekenhuis gegaan,en dat bloed kon zijn van het vrijen :oops: of dat ze tegen de placenta aan kon komen en daar nog wat bloedverlies van afkomt.omdat het allemaal heel doorbloedig en gevoelig is enzo.

groeten koos

14. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Vandaag bij het ziekenhuis geweest en bloed geprikt voor de hcg waarde te meten als deze te laag is is het niet goed. Morgen of ma krijg ik de uitslag ik hoop morgen. Weer een beetje aan het vloeien.

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

Aug 20, 2008
    1,719
    0
    0
    @dior...pff wat zal je in spanning zitten zeg.
    Ik duim voor je!

16. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    @Sharon66 Dankjewel. Ik hoop dat jij over 2 dagen positief zult testen ook spannend

Share This Page