Ik heb de afgelopen 2 uur dat ik last heb van ongi kramp wat komt en gaat. als ik kramp krijg trekt het door naar mijn rug als een zeurende pijn. Het wordt niet pijnlijker maar is wel regelmatig. Mijn buik wordt niet tijdens de kramp hard wat kan dit zijn?
ze is er nog niet bah De krampen komen bij mij om de 5 a 7 min en houden gemiddeld 40 sec aan. Als het komt terkte het door naar mijn rug. Mijn buik wordt hard. En dit gaat bij mij nu al vanaf 14:15 zo. Net dacht ik dat het gestopt was maar nu komt het weer terug. het trekt ook door naar mijn linker been Net naar de wc geweest en rook een zoetige lucht, maar ik verlies geen vocht verder.
Oww ik hoop echt dat je baby nog even blijft zitten. Ik hoop dat de VK er snel is dan ben je uit de onzekerheid want dit is ook niks.
Jemig Femke, Dat is toch wel zorgelijk in combinatie met de constante harde buik die je vorige week steeds had. IK hoop dat alles goed met jou en je beebje is.
Heel veel sterkte en veel succes meid. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis zo helpen dat je beebje gewoon blijft zitten! Ik denk aan je! xx
in ieder geval sterkte ik had het bij me derde kindje en toen al met de 26 weken dus eigenlijk nog veel te vroeg maar gelukkig is het goed gekomen en is hij blijven zitten tot de dag dat hij geboren moest worden ik hoop dat alles goed gaat en nogmaals sterkte marijke
jeetje Femke!!! Wat een gedoe Hopelijk is alles goed met je beeb en jou!!! Hij/zij moet nog wel even blijven zitten hoor!!! Hopelijk horen we snel wat van je!!!!!
Femke, Ik hoop dat alles goed is met jou en de beebie!! En dat we snel een goed bericht van je kunnen lezen. Lieve groet, Mirre