mijn zoontje heeft inmiddels 7 tandjes, 4 boven en 3 onder en nu is ie er sinds een paar dagen achter dat ie kan knarsetanden. ik kan hier zoooo slecht tegen. hij doet het echt de hele dag door en ik loop dus de hele dag met kippevel en een'met je nagels over het schoolbord bibbers' gevoel rond. word er helemaal gek van. volgensmij is er weinig aan te doen, het enige wat ik kan bedenken is steeds mn vinger in zn mond stoppen om het te stoppen, maar dan bijt ie op mn vinger en doet ie t een seconde later weer. ook zeg ik op strenge toon dat het niet goed is wat ie doet, maar of ie het begrijpt? hij is nog geen 9 maanden.. speen werkt ook niet want die wil ie alleen als ie moe is. iemand dit ook meegemaakt en nog tips?
Hier nog zo eentje. Ze heeft al heel lang 8 tanden en knarst er ook vrolijk op los. Volgens een vriendin van mij, die tandartsassistente is, is het heel normaal dat kinderen dat doen. Ik tik soms voorzichting tegen haar mondje als ze het doet en zeg dat dat niet mag, maar 1 minuut later begint het weer haha.
Hai, Mijn zoontje heeft het rond die tijd ook een poosje gedaan, hij had toen en heeft nu nog 8 tanden. Na een paar weken was het voor hem denk ik niet bijzonder meer en is hij er vanzelf weer mee gestopt. Hij loopt nu de hele dag met zijn vingers langs zijn lippen te bewegen en maakt daar blazende geluiden bij. Gaat denk ik vanzelf wel weer over. Veel liefs Nataly
Oe...... wat een rotgeluid he? Zoey kan hier ook wat van! Heel vervelend! Ik steek mijn vinger wel eens in haar mondje. Meestal stopt ze dan. Gelukkig doet ze het niet zo vaak!!
hier thuis ook zo'n draak!! Ik kan er ook helemaal niet tegen en dat weet ze!! Vooral als ze in de kinderstoel zit, ze kijkt me dan aan en ja hoor daar begint ze. Ik vind het zo'n naar geluid dat ik wel moet reageren en ja dat is leuk natuurlijk! Dus dan gaat ze weer door! En dan na afloop een grote glimlach op haar mond hahahahaha.
Ieieieieh, ja vreselijk he! Mijn zoontje doet het ook en ik kan echt niet tegen dat geluid. Brrrrrrr, de rillingen krijg ik ervan. Maar het schijnt vrij snel niet meer interessant te zijn, dus daar wacht ik dan maar op. Mijn dochter heeft het nooit gedaan trouwens. .