Kleding

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mama van 2 meiden, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Het kan aan mij liggen, maar ik zie zo weinig leuke shirtjes maat 92. Vooral bij de Hema viel t me tegen....iemand goede tips (en redelijk betaalbaar)

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het viel mij ook op.... heb nog niets leuks gevonden eigenlijk...

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
  4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    h & m ,v & d , c & a , die vind ik wel leuke shirtjes hebben

5. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
  6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Herkenbaar, er is niet zo heel veel, hopelijk komt dat nog. bij de H&M was ook niet zo heel veel. Op bijna alles staat wel iets van Hello Kitty. Tja Jasmijn vindt dat geweldig, maar van mij hoeft dat niet op alles te staan. Misschien bij noppies of idd Name-it. Succes met zoeken!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    2weken terug bij de v&d en de c&a wel leuke shirtjes gezien.
    bij de hema vond ik het verschrikkelijk totaal niet mij smaak.
    vind het vooral moeilijk om korte broeken te vinden, worden denk ik veel rokjes en jurkjes van de zomer.
    h&m vond ik trouwens ook tegenvallen, maar die wij hier hebben heeft niet zoveel, in utrecht kan ik altijd beter slagen bij de h&m.

liefs doris

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Ik zie dat je een dochtertje hebt, ik heb zelf een zoontje. Maar ik zag bij V&D van Benetton een superschattige meisjescollectie en dat is heel betaalbaar!

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Name It, Hennes, Tumble´n Dry hebben allemaal wel leuke dingen.

10. mama van 2 meiden

Heb nu leuke shirts bij de H&M en (heel verrassend) bij de Scapino gekocht...
    Ook naar broeken gekeken, maar wat een drama met de maten; sommige 92 zakken van d'r kont, andere veel te strak...pfff...
    Ik zoek eigenlijk ook heel simpele stoffen korte broekjes. Vorig jaar een paar bij de Zeeman gekocht; 4,- p/s en heel veel plezier van gehad. Nu in haar maat (92) zie ik ze nergens. Iemand tips?

11. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ministars vind ik een vette aanrader!
    Ook van esprit heb ik er een paar en van bennetton.

12. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik zit met hetzelfde probleem. Bij de Hennes zijn opzich wel een paar leuke tshirtjes maar inderdaad.........bijna overal staat die stomme Kitty op :D En dat hoeft voor mij niet zo.
    Bij de Hema heb ik net 1 leuk t shirtje gekocht en bij de H&M 1-tje. En verder heb ik helaas ook nog niet kunnen slagen :(

13. namya

namya Niet meer actief

jeetje weet zoveel zaakjes/webwinkels met leuke kleding........maar of je dat een redelijke prijs vindt is de vraag.
    20 euro of meer voor een shirtje??

verder vindt ik van esprit wel leuk, van 717 ben ik helemaal weg, gaastra is erg leuk maar ja wel wat duurder dan de hema of h&m...is dit misschien een optie?

14. mama van 2 meiden

Ik vind onder de 10,- toch echt wel genoeg voor een shirtje!!

15. namya

namya Niet meer actief

bij de wibra en zeeman zie ik af en toe ook wel eens wat leuks, daar al gekeken??

16. flippy

flippy Actief lid

Jul 16, 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik vind dat V&D heel leuke meisjes kleding heeft,Betaalbaar denk ik. Benetton heeft ook mooie spullen. En ZARA vind ik ook te gek voor zowel meisjes als jongens en ons ,moeders!!

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    vinden jullie het niet zonde om92 te kopen maat 98 is net misschien 1cm langer en breder en vaak wel meer keus in

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb een paar shirtjes bij de zeeman vandaan. allemaal vrij standaard en simpel maar ideaal voor de zomer (zandbak ect ) en verder heb ik een pakket besteld via marktplaats

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb ook leuke shirts gevonden bij de zeeman, ik ga verder ook nog op zoek!

Groetjes Senna

20. Tamio

Tamio Niet meer actief

Bij heel veel broekjes kan je de elastiek aantrekken. ¾ van Manon haar broekjes zit zo'n elastiek in dat met een knoop vast zit. Ideaal vind ik dat. Heb je daar op gelet?
    Verder passen de korte broekjes van vorig jaar haar nog. Die zijn in maat 74 en 80, normaal zou die maat te kort zijn maar daar heb je bij korte broeken dus geen last van :). Het elastiek past nog wel of kan wijder gemaakt worden. Weet je zeker dat de broekjes van Iris van vorig jaar haar niet meer passen?

Share This Page