Babycook

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Is dit handig?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Je gaat denk ik de volgende antwoorden krijgen.

mensen die het ding hebben zeggen dat het handig is.
    mensen die het ding niet hebben en alles met een pannetje en een staafmixer doen zeggen dat het onnodig is:D

Hier dus geen babycook en ik mis het ook niet. gaat prima om gewoon in een pannetje eten te koken en het glad te maken met de goedkoopste staafmixer van de blokker. 10 euro.
    hetzelfde met fruit, 2x staafmixer erop en het is glad. mijn dametje is nu 8 maanden en het hoeft helemaal niet meer gepureerd te worden. prakken is genoeg.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik kook alles gewoon in een steelpan en dan met de staafmixer, geen probleem en vast veel voordeliger dan die cook ;)

maar geen ervaring dus...

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    haha, dat heb ik net precies geantwoord ja :D

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik ben lid geworden van het blad Kinderen en daar krijg je een mooie Philips stomer en blender in 1 bij.
    lijkt mij iig erg handig :D

6. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Wij hebben de babycook en zijn er zo blij mee!
    Onze zoon had last van allergieën en mocht geen potjes eten. Hij kon ook nog niet met de pot mee eten.
    De babycook was een uitkomst want zo kon ik alles voor mijn zoon maken zonder dat het in aanraking kwam met ons eten waar hij misschien last van kon krijgen.

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Mijn zus heeft er een gehad en twee keer gebruikt, volgens mij toen over gestapt op potjes maar dit weet ik niet zeker. Mocht je intresse hebben? Volgens mij heeft ze deze nog.

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik zeg JA!

Maar ik heb er dus ook een inderdaad ;)

Snel, gezond, lekker en makkelijk!

Ik vind er bijvoorbeeld met fruit echt een verschil in smaken of je het gewoon pureert of eerst stoomt en dan pureert met de babycook. Ook nu met groente en aardappels en eventueel vlees hoef ik niet moeilijk te doen met pannetjes, maar gooi alles in de babycook, hij stoomt het en daarna mix ik het.

En als ik een portie heb ingevroren kan ik het snel ontdooien in de babycook.

Ik ben er blij mee..

9. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hier gewoon een klein pannetje met deksel + staafmixer.
    Fruit blanceren, pureren en invriezen.

Ik vind het een duur ding voor de korte periode waarin je hem zal gebruiken.
    Pureren doe je maar kort, wordt al snel prakken (of met de rapley methode hapklare stukken)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
  11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Idd als je het niet hebt dan mis je het niet. Pannetje is ook best snel. Maar als je ruim bij kas zit tjha kan makkelijk zijn, maar vind het geld klopperij.
    Invriezen maar iets van 2 maanden gedaan. En fruit Koken:( Nooit gedaan. Goed kijken wat goed rijp is. En nu eet ons meisje alles wat wij ook eten. Lekker makkelijk.

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb er één en vind het toch wel erg makkelijk hoor! Nu eet hij wel vaak mee met ons, maar toen hij kleiner was had ik elke dag de babycook wel even aanstaan (danwel voor fruit danwel voor avondmaaltje).

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    waarom fruit stomen/koken:(
    hier alles gewoon gepureerd en dat gaat er goed in hoor. alleen appel in het begin even opgewarmd zodat hij gepureerd kon worden maar nu rasp ik hem.

wat is er lastig aan een pannetje??
    paar aardappels in kleine stukjes erin en binnen een paar min. zijn ze gaar. groente kan je evt. in hetzelfde pannetje doen. verdelen over paar bakjes en de vriezer in.

ik kook nu voor mezelf aardappels maar zonder zout. dat doe ik er later op. hoef ik niet speciaal voor kind te koken. van bepaalde groenten heb ik de de diepvriesversie in de vriezer liggen. is tegenwoordig net zo gezond als vers. even opwarmen en klaar.

Deel Deze Pagina