Iemand die een speeltuin met watertoestellen (dus géén zwembad) weet in de buurt van Den Haag? We willen er maximaal een half uurtje voor rijden, ongeveer. Oh, en het liefst niet te prijzig, anders zouden Linneaushof of Plaswijckpark een optie zijn.. Picknickweide is leuk, kunnen wij een beetje hangen terwijl zoonlief aan het spelen is.. Misschien iemand die weet of dit leuk is?; Foto's speeltoestellen De foto's zijn echt enórm slecht genomen, dus ik kan het niet echt beoordelen
Wat dus neerkomt op 30 euro in totaal, + eten, drinken, parkeerkosten, benzine.. Zit je snel aan de 60 euro, en dat is dus niet zo de bedoeling.
Owja haha sorry Miss soieso wel een handige tip.. Je kan ook je eigen eten en drinken meenemen als je ergens heen gaat... Scheelt je veel geld joh! Want wat het allemaal kost is niet normaal.. Succes!
Je zou eens kunnen googlen op speeltuinvereniging Gaan wij bij ons in de buurt ook altijd heen. Loopafstand Entree 50ct Peuterbad En evt ijsjes, blikjes en losse snoepjes te koop voor speeltuinprijzen. Kleedje mee, wat te eten en te drinken in de tas en mams ligt aan het zwembad met een boek.. En bij thuiskomst heb ik een kind dat gauw aan tafel gaat zitten en na het eten bijkans meteen kan douchen en naar bed
E als je zin hebt om naar Rotterdam te rijden.. Achter ahoy ligt een fikse speeltuin. Gewoon gratis maar met waterballet en over het algemeen met een toilet. Veel glijbanen en klimrekken verder voornamelijk. Wij gaan er weleens heen omdat het een lekker stukje lopen is en je er zelf lekker in de zon kunt liggen. Gewoon lekker.. Stadspark. Dat heb je in den haag toch ook wel?
kivit in berkel en rodenrijs. is 4.50 per kind en volwassenen 2.50. kinderen onder 3 jaar zijn gratis. mijn zoontje vind het daar erg leuk snoepjes en ijsjes kosten daar overigens bijna niets. ze hebben daar alleen niet echt eten. alleen tosti geloof ik en hotdog
Buitenpret de zalm heet nu buitenpret westerpark. Maar inderdaad de rest is al genoemd. Anyway, plaswijckpark blijft t leukste!! Met al z'n attracties, superleuk zwembad (wel ijskoud! Mijn dochter wilde er niet in) en dierentuintje. Ook het binnengedeelte is erg leuk, en ook met dit weer goed vol te houden. Je betaald geen parkeerkosten daar hoor.. Veel plezier!!
Plaswijck heeft geen parkeerkosten, en anders parkeer je lekker voor de deur bij mij (haha woon er op loopafstand). Je hebt een winkelstraat, de weg naar beneden. Waar je zo goedkoop als je zelf wilt, broodjes ed kunt inslaan. Flesjes water, pakjes sap, en een lekker koekje mee. Ben je voor 10 euro klaar. Leuk! Was ook aan het twijfelen om vandaag naar plaswijck te gaan, maar het weer beloofd niet veel goeds. Zo maar even kijken op buienradar...
Die van Blije doos dus! Zit vlak bij de TU. Maar voor hele kleintjes niet geschikt hoor die waterspeeldingen. Vanaf 3 jaar denk ik?
Damiën is 3 dus dat had wel gekund Hier was een half uur geleden nog helemaal grijs e.d., en in combinatie met de voorspellingen van vanmiddag besloten wij om toch maar niet naar zoiets te gaan.. We gaan nu naar Avifauna, want dat wil m'n vriend zo graag.. Zucht
Weet niet of je het nog leest, maar naast avifauna zit een heerlijk zwembad met buitenbad! Evt kun je ook nog naar Alphen noord rijden, daar heb je in het weteringpark een speeltuin met wat van die waterpompen, geheel gratis. Ook kun je de borden zegerplas aanhouden, daar heb je een heerlijk grasveldje en strandje en is er in het water speciaal met boeien een stuk voor kleintjes afgezet, toilet is aanwezig en ook een restaurant (bij wet 'n wild, waterskibaan). Fijne dag alvast!
Hm ik zit toch al vanaf zo'n 9 uur lekker in de tuin hoor. Hier gewoon naar de speeltuin maar. Voor 50ct per persoon ga ik niet tobben