Kleding?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ladycake, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo!

Gisteren hebben wij gezien dat onze prinses een broertje gaat krijgen. Hartstikke leuk natuurlijk maar...nu moet ik weer gaan nadenken over kleertjes, wat hoeveel enzovoorts.
    Van dochterlief heb ik nog mega veel dus dat kan in de verkoop haha.

Kunnen jullie mij helpen?
    Onze knul zal eind september begin oktober geboren gaan worden, dus wat is wijsheid qua kleding?

En qua maten...onze prinses was 4020 gram en heeft maat 50 eigenlijk niet tot nauwelijks aan gehad...moet ik er vanuit gaan dat ik weer haast geen maatje 50 hoef aan te schaffen?

En....hoeveel?? Oh ik vind dat zo lastig, hihi.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik heb ook beide kids over de 4kilo gehad en nooit 50 in de kast gehad. Ik ga er dus nu ook niet vanuit!

Qua kleding zou ik gewoon broekjes en shirtjes pakken, mss een vestje. Voor in huis is t allemaal warm genoeg en voor in de wagen of mc dekens/ wikkeldekens enz.

Mn oudste is van aug en heeft ook eigenlijk nooit t shirts aangehad, als t echt warm was dan had ze een rompertje met korte mouwtjes aan.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Onze jongste was 3760 met 38.1. Heb maar een week of 3 maat 50 gebruikt.
    Wij krijgen nu na 2 knullen n meisje, dus ook alles opnieuw aanschaffen. Ik heb drie setjes maat 50 voor de eerste twee dagen en voor derest heb ik n berg maat 56 gekocht.

4. Mama200

Mama200 Lid

20 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maat 50 zou ik idd maar overslaan.... Als hij dit al past is het maar voor een hele korte tijd....
    Wij krijgen nu na 2 jongens een meisje en heb tassen vol met kleding van familie gekregen!! Ik heb bijna niks hoeven kopen... Waar we heel erg dankbaar voor zijn.....

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb 5 weken maat 50 gebruikt en dus wel even wat bijgehaald.
    Je kunt natuurlijk een eerste pakje kopen in 50 (ben blij dat ik geen 56 eerste pakje had want dan verdronk ze, terwijl de VK naar groter had geschat), en altijd bij (laten) halen na de bevalling.
    Hier kon (en kun) je kersverse oma geen groter plezier doen dat haar op pad sturen voor kleertjes haha!

Deel Deze Pagina