hoe kom je aan leuke positiekleding als je zelf net aan maatje 34 hebt? ik ben dus zo iemand en zie overal dat ze beginnen met maatje 36. dat is voor mij veel te groot. liefs doris
Ik heb wat kleren gekocht bij prenatal, miss etam en h&m. Wat shirtjes en truitjes betreft kijk ik in de gewone winkels. momenteel is de mode vrij lang en idd met een buikband gaan deze shirtjes prima. Ik heb veel complimentjes gekregen dat ik er als zwangere vrouw mooi uitzag. 8) Daar was ik wel blij mee. Hoewel ik nu in deze laatste weken moet bekennen dat de meeste spullen niet meer passen (ook de positiekleding niet) en dat het moeilijker wordt me mooi te kleden.
Ik vind de zwangerschapskleding ook zo'n regelrecht drama! Vreselijk wat er overal verkocht wordt. 10 September komt Esprit met een zwangerschapslijn, hopelijk wordt dat leuker aangezien ik dat normaal ook leuk vind. Kijk vanaf die datum maar eens op www.esprit.nl.
Kijk op de site van Noppies! Vind ik de leukste positiekleding! Kun je ook kijken in welke winkels bij jou in de buurt ze dat merk verkopen.
nou, dan zal ik maar wachten tot die collectie van esprit. misschien is dat wat. ikben in elk geval gelukkig niet de enige die er last van heeft.
Ik ben helemaal voor de positie kleding van noppies, heb me er scheel aan gekocht. prijzig maar het blijft erg mooi. Ze verkopen broeken en rokjes die ik ook zou dragen als ik niet zwanger was. De positiekleding van de etam enz. vind ik allemaal wat tuttig. Ik loop er nu zelf bij als een hip zwanger dametje al zeg ik het zelf en voel me vrouwelijk en mooi. Waarom je degelijk kleden als het ook mooi kan in deze bijzondere tijd. Je maakt het tenslotte niet vaak mee.
inderdaad vanaf september ook van esprit is nog niet op www.esprit.nl, maar al wel te bestellen op www.wehkamp.nl;)
Heb vandaag truitjes van mama licious (= ONLY positiemode) en noppies gekocht. Erg leuk al zeg ik het zelf en al wil je niet teveel uitgeven is mama licious een goed merk. groetjes
Ik heb ook twee broeken en truitjes van Noppies, maar vind postitiekleding over het algemeen ook erg truttig hoor! Ik heb de positiekleding van Esprit nog niet bekeken, schijnt wel leuk te zijn... dus die ga ik van de week maar eens bekijken.