Kleding

Discussie in 'Verzorging' gestart door grasspriet84, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ha meiden,

Hier was ik weer met een vraag. Alles is nieuw voor mij dus loop tegen wat dingen aan.

De kleine heeft voor se lengte van zijn benen maat 62 nodig. In truitjes en rompers ook. Alleen merk ik dat de broekjes van maat 62 wel erg strak om zijn billen heen gaan. Ik heb veel verschillende broekjes. De een gaat wat moeizamer om dan de andere hoor, maar ik vroeg me af of ik dan al maat 68 voor hem moet hebben? Of ligt dit aan de luier die hij om heeft dat dit zijn kontje natuurlijk 'groter' maakt. Hij heeft luier maat 3 om.

2. Nanoni

Nanoni Actief lid

9 jul 2016
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dan voor broekjes in maat 68 gaan, lijkt mij prettiger dan steeds te moeten wringen om de broek aan te krijgen. En zit ook fijner voor je zoontje denk ik.

Tot ze qua lengte goed passen kun je de broekspijpen omslaan.
    Mijn ervaring is overigens niet dat de luier in die zin uitmaakt.

3. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Misschien eens een broekje 68 kopen en dan proberen. Ik vind de maatvoering bij winkels zo vervelend. De kleding van de Hema vond ik bij mt 56 heel groot vallen en van Noppies ook trouwens.

Bij welke winkels vallen de maten een beetje goed? Ik heb er echt een hekel aan om kleding weer terug te moeten brengen. Vind het zo'n gedoe 😅

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hema, Next en H&M valt vaak groot.
    Zara valt klein
    Wibra, Zeeman en C&A valt aardig op maat.
    Bij Tuunte of Jola (ligt er geloof ik aan waar je woont) hebben ze ook Bakkeboe. Hele leuke kleding vond ik altijd en dat valt ook aardig op maat.

Heb je hier wat aan? :)

5. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja dank je wel! Ik kan bij hier bij ee Hema wel een broekje maat 62 kopen. Als dat toch groot valt 😊

Deel Deze Pagina