Kleding

Discussie in 'Verzorging' gestart door Boysmummy, 19 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Koop je kinderschoenen van 270 euro? :eek:
     
    Vero0504 en Prettykitty vinden dit leuk.
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja zeker, anders had ik het niet geschreven. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Hahaha!
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    O no:eek:Voor mijzelf, ok. Maar 1x loopfietsen en de neuzen zijn versleten. Of net zo’n doorgroei maatje waardoor ze ze niet meer passen na 1 maand.
     
    Prettykitty en Saartje33 vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja, dat is altijd wel een risico.
    In de zandbak vinden zijn schoenen ook niet zo leuk, maarja ach. :roflmao: zolang hij zich vermaakt.
    Hij heeft een heel pak van het desbetreffende merk, en dus de schoenen. Zijn outfit inclusief de schoenen was om en nabij de 600 euro en had heerlijk in de zandbak gespeeld dus.. van die zandvlekken op zijn broek dus die heb ik toen wel gelijk in de was gegooid om het wat proberen te redden.


    Is ook niet dat hij 4x per jaar ofzo een paar van 270 euro krijgt.
    Ik heb wel gewoon een dure smaak, maar ik koop ook gewoon Nikes voor hem hoor want ook die vind ik soms hartstikke leuk!
    Is maar net wat ik leuk vind, maar meestal zijn dat dus de extreem dure dingen... :oops:
     
  5. Lottie987

    Lottie987 Bekend lid

    17 mei 2019
    538
    347
    63
    Vrouw
    Hier koop ik eigenlijk alles nieuw. Hebben wel vrienden die kinderen hebben, maar is vaak niet mijn smaak. Wat betreft doorgeven aan de volgende; ik heb een jongen en een meisje dus buiten een paar skinny jeans gebeurt dat niet. Soms verkoop ik het op Vinted, geef ik het aan vrienden en anders gaat het naar de kringloop.
    Ze hebben beide een goed gevulde kledingkast, maar ik heb geen enorm dure smaak. De oudste doet nu ook een stuk langer met zijn kleding, zit in maat 116/112. Jongste is een stuk kleiner/fijner gebouwt en zit in maat 92
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    C&A volgens mij ook.

    Hier kregen we de kleding van neefjes/nichtjes van 3 kanten. Ik bracht t weer naar de ene kant, als ze er uitgegroeid waren kwam t weer bij mij terecht want "mijn beurt zou nog wel komen". Had ruimte over dus geen probleem.

    Ik heb rompers erbij zitten die ik van mn moeder kreeg, waar IK nog in heb gelegen (+-36 jaar oud dus!!!) en ze zijn gewoon nog perfect (nog van mothercare en zoooo'n lekker stoffie...van dat badstof achtig). Idem voor hydrofielen.

    Na zoontje niemand meer in range die t kan gebruiken. Kleding van dochter hebben we wel iemand voor. Dingen als rompers etc en die mini baby broekjes gaan van haar naar hem over, veel is toch unisex in die periode en ze zitten 2 weken uit elkaar qua verjaardagen, ideaaaal!

    De basisset hydrofielen etc bewaar ik in een grote donkere kist. Paar bijzondere items bewaar ik voor de kinderen zelf. De rest gaat straks allemaal de kledingbak in of de recycle bak.

    Mijn moeder had zo'n basisset ook staan, daar heb ik nu dan nog de lol van. Toen ik een jaar of 14/15 was liet ze me die zien. Mocht ik ooit jong zwanger raken, liever niet natuurlijk maar kon gebeuren, geen probleem we vangen jullie op en we zijn op alles voorbereid. En tuurlijk je zegt t wel als ouder zijnde, maar t zien dat ze t meende deed mij destijds veel goed. Dus vandaar dat ik die basisset ook bewaar en datzelfde riedeltje tzt met mn dochter bespreek.
     

Deel Deze Pagina