Vorige week woensdag heb ik wat licht bruinverlies gehad. Nu bijna een week later zijn er nog steeds geen duivels!? Is het normaal niet zo dat je na eenpaar dagen ongi word??? Sorry hoor maar ik ben alweer 10 weken verder na mij mk en nog steeds geen duivels. weet ook echt niet meer wat ik moet voelen. Ik heb gistermiddag getest maar deze was weer negatief. Heb wel allemaal vlokjes in mijn urine wat ik bij mijn vorige zwangerschap ook had. Wat moet ik hiermee? Over een paar dagen maar weer testen???? Wat denken jullie?
Niemand die dit herkent??????? Wat moet ik hiermee? Nod steeds geen duivels en flink wat witte afscheiding. Vanmiddag weer een negatieve test! Tsjonge het zwanger worden kost handen vol geld zo!!
Als je een miskraam hebt gehad sta je toch onder controle bij de gynaecoloog? Misschien kun je vragen of hij kan kijken of het allemaal weer 'schoon' is vanbinnen? Ik weet verder ook niet hoe dat allemaal werkt hoor, maar kan me voorstellen dat je gek wordt van dit wachten en onzekerheid.
Jeetje meid, ik zou naar de huisarts gaan of je gynecoloog. Heel veel sterkte en witte vlokjes in urine kan ook een urineweginfectie zijn. liefs fredje