Ik ben nog niet zo'n actief lid, maar wil graag even de hulp inschakelen van de dames hier Voor een bruiloft waar ik vandaag heen ga heb ik een jurkje gekocht. Nu valt het weer wat tegen, dus wil ik een jasje op dat jurkje dragen. Nu kan ik een jasje lenen, maar ik twijfel nog wat. Graag hoor ik of het jasje op het jurkje kan. Anders moet ik namelijk na mn werk nog de stad in om iets anders te vinden. Bij deze foto van jurk + jasje (hoop dat het plaatsen lukt).
Leuk hoor!! Enneuh... misschien hebben ze in het "spijkerbroek op een bruiloft"-topic nog wel meer tips voor je
Bedankt voor de reacties. Omdat ze overwegend positief zijn doe ik het jasje er toch maar op aan. Heb ook niet echt veel tijd (lees zin) om straks nog de stad in te gaan. Bolero heb ik er al op geprobeerd, maar die ik heb is van katoen en dat vind ik dan weer niet netjes genoeg op dat jurkje. @Rijtjes; ik heet Roxanne, maar dat was geloof ik al bezet ofzo. Maar ik dans salsa en daar komt het vandaan.
Is de bruiloft buiten dan, want ik denk dat heb binnen warm genoeg is zonder jasje. Vind de jurk trouwens erg leuk en met het jasje kan het prima.
De bruiloft is wel binnen, maar ben ontzettende koukleum Het zal vast op den duur wel warm genoeg zijn binnen, maar misschien begin van de avond nog niet.
Ik vind het er niet zo heel leuk op staan en zou het anders alleen voor de zekerheid meenemen mocht je het onwijs koud hebben dat je het dan pas aan doet.