donderdag ben ik dan eindelijk na 1,5 week lang helse pijnen geopereerd aan een littekenbreuk/buikwandbreuk. een overblijfsel van een niet goed geheeld litteken van de hartoperatie uit 2009. op 15 juli begon plots de helse pijn en hebben we 11,5 uur op de eerste hulp gezeten. zie mijn eerdere topic "En dan zit je op je 3 jarige huwelijksdag 11,5 uur op de eerste hulp" helse pijn en vele artsen later bleek dat ik een breukje in de buikwand had bij het litteken. veel morfine gekregen maar dit hielp maar amper, en de medicatie die mee had voor thuis hielp me niet, daar kreeg ik zovele bijwerkingen van dat ik er kei ziek van werd en veel moest overgeven, kon niks binnen houden, voelde me beroerd en erg duizelig. kortom vreselijk en de pijn bleef ook maar. in t weekend werd het nog erger en kreeg ik iets tegen de misselijkheid dat hielp wel maar werd er nog beroerder van hoefde nu alleen niet meer over te geven. ook kreeg ik andere pijnstilling voorgeschreven maar met dezelfde bijwerkingen. dus gestopt en de helse pijn maar gehad, en met alleen nog paracetamol proberen te onderdrukken, wat niet ging maandag gelijk de poli gebeld en mocht s'middags op de spoedpoli komen. ze ging gelijk het regelen en voor afgelopen donderdag was ik ingepland op een spoedplek voor de operatie. wat duurde het lang tot die donderdag. pff vreselijk gelukkig ging het de dag zelf vrij vlot i.p.v. half 2 de tijd die gepland stond kon ik om 12.15 uur al naar de ok en was ik om 14 uur al weer terug op de afdeling. onder plaatselijke verdoving hebben ze een stukje buikvet uit de breuk verwijderd dat erin vast zat ( dit gaf de helse pijn) en de breuk is gehecht en s avonds mocht ik weer naar huis. zo van de helse pijn ben ik af, nu wel wat pijnlijk rondom de wond, tja t is toch een operatie en het trekt enz.. vooral met overeind komen en bukken is er wel pijn. maar de helse pijn die is weg.. nu herstellen en 6 weken niet tillen , dat is met mijn dochtertje van 14 maand wel lastig en heb extra opvang geregeld bij het kinderdagverblijf waar gelukkig plek was. ik ben zo blij dat ik eerder kon geopereerd worden. en de pijn nu weg is. anders had ik half augustus pas een keer aan de beurt geweest.
Jeetje meid, heel veel sterkte toegewenst, en wat naar dat het precies op je trouwendag was, doe rustig aan en laat het geheel goed genezen!
dank je het was weliswaar de 3e huwelijksverjaardag. en niet de trouwdag zelf maar idd was niet zoals we de dag wilde doorbrengen. ik moet rustig aan doen dus dat doe ik dan ook maar