Hier ook hoor, Knap. Ik moet de eerste nog tegenkomen die mij effectief 29 schat. Op mijn 18de werd ik 14 geschat. Op mijn 22 vroegen ze of ik nog op de middelbare school zat. En nu gelooft geen kat dat ik dus al 29 ben en vragen ze of ik nog studeer (nee dus, al 6 jaar niet meer). Op mijn 18 vond ik het voor een groot stuk maar niks, al profiteerde ik wel af en toe van bijvoorbeeld -15 of -16 korting . Tja, als men geen pas vroeg en mij toch 14 schatte ... Nu heb ik zoiets van "laat ze mij maar te jong inschatten, doe ik alleen later maar voordeel mee". Overigens is mijn moeder 61, maar schatten ze haar allemaal 45 à 50 . Het zit dus gewoon in de familie.
Ik moest m laatst ook legitimeren voor een flesje wijn. Ben 29. Vond dit ook echt niet grappig. Had ook niets bij me dus kreeg het niet mee. Het was dat er een leerling en moeder van de school waar ik werk achter me stonden en zich er mee gingen bemoeien. Toen kreeg ik het toch mee. Draag een bril, loop bijna altijd schoenen met hakken maar blijkbaar zie ik er toch nog heel jong uit. Over 20 jaar ben ik er vast blij mee
Ja weet je, over 10 jaar zal ik er inderdaad heus wel blij mee zijn, maar nu eigenlijk niet haha. Het maakt me best wel onzeker, en nu zeker ik een kleintje heb. Stel best wel een hoge waarde aan wat mensen van mij vinden. Heb wel geleerd reëel te denken, maar het blijft een lastige issue bij mij... Een bril vind ik sowieso een erg leuke accessoire, een hippe bril laat je gezicht al vaak wat ouder uit zien inderdaad. Heb niet lang geleden mijn ogen laten meten om die reden Kwam wel een kleine min afwijking uit voort, dus ik zóu een bril kunnen nemen! En ja, ik denk ook dat het deels in mijn familie zit. Mijn zus is 41 en wordt ook begin 30 geschat. Kijk, dán is het leuk natuurlijk! Zij was ook altijd dun vroeger, nu niet meer. Dus daar put ik dan maar hoop uit Iniedergeval wel fijn om te lezen dat ik écht niet de enige ben O ja, ik heb laatst erg sexy lingerie gekocht (voor heen kon het me eigenlijk geen bal schelen) maar wauw, dat scheelt eigenlijk best al een hoop! Nee, niemand ziet het maar het geeft je wel een totaal ander gevoel!
Lijkt wel een beetje alsof je het over mij hebt ook 170, 53 kg, donkerblond halflang haar etc.. voornamelijk spijkerbroek aan met een simpel shirtje en had vaak nep allstars aan Heb het zelf wat aangepast, ook omdat mijn vriend t leuker vind nu, maar nog steeds zie ik er erg jong uit.. Maar sinds ik meer rokjes draag, met een legging er onder, leuke laarsjes etc, voel ik me al iets ouder en leuker er uit zien
Rokjes met een legging vind ik ook erg leuk inderdaad! Heb alleen van die dunne benen met van die knokige knieën die ook aan de zijkanten uitsteken Dus vind dat echt niet mooi staan, anders zou ik het zeker dragen. Zit er anders constant op te letten dat ik m'n benen 'mooi' over elkaar leg zonder dat dat al te veel uitsteekt zeg maar.. Product Detail | H&M NL Zou dit wat volwassener staan? Lijkt me erg leuk op een spijkerbroek staan.
ik herken het probleem ook ik moet helaas overal me id kaart laten zien. nouja ze vragen het alleen als ik lopend ben (ik kan kleine stukjes lopen). als ik in me rolstoel ga vragen ze het niet.
Ik heb ook geen mooie knieën, Het steekt niet uit zoals bij jou, maar ik let er niet meer op, ik wil niet elke keer weer een spijkerbroek aan, en vind een legging(wel gewoon zwart) gewoon erg leuk staan nu. Dat vestje is best leuk, en zal je zeker een volwassener uiterlijk geven, leuk shirtje er onder doen.. een foto maken voor ons
Vroeger dachten ze altijd dat ik ouder was. Woensdag moest ik invallen. Ik kwam met de auto bij m'n client aan, die meteen vroeg of het de auto van m'n ouders was... Ik weet ook niet wat het is, ik heb lang haar en durf ze niet kort te doen. Dat scheelt waarschijnlijk een hoop.
Ah dan zijn het idd de all stars! Hier ook 26 en moet altijd legitimeren wanneer ik vanuit de sportschool meteen boodschappen ga doen en dus op all stars loop De andere keren wanneer ik hakjes oid draag hoeft het niet
ik ben 30 en ik moet me vaak legitimeren haha echt apart plaats ik me echt niet jong kleed of wat ook ik hou zelf van stoer en soms beetje casual droeg vroeger altijd zwart nu heb ik meer kleur ertussen soms ook felle kleuren erg leuk pumps laarzen en soort berg schoenen bjorn borg onwijs gaaf hihi het is denk vaak heel moeilijk
Sorry zie het nu pas haha. Nee! Maar dat komt omdat er ook geen aanleiding voor was om die vraag voorgeschoteld te krijgen haha Tja, die all stars zijn wel een dooddoener inderdaad. Maar ze lopen zo lekker! Heb met mezelf afgesproken dat het voortaan is afgelopen met die dingen. Kan ze niet weg doen, maar gewoon afwisselen... Zal vast al een hoop schelen! En voor de rest zal ik het met wat accessoires moeten doen. Zal er vrede mee moeten krijgen dat ik nou eenmaal jong geschat wordt. Over 10 jaar ben ik er vast blij mee