Supermooi @Miron en ik droom er ook al jaren van om de communiejurk van DL zelf te maken (ik maak heel veel van d'r kleren zelf), maar helaas krijg ik haar écht niet overgehaald een jurk aan te doen. Dan doet ze haar communie gewoon niet . Ik vind het ook wel belangrijk dat ze zichzelf prettig voelt in haar kleren, dus ik heb me er toch maar bij neergelegd . @owly, ja dat lijkt mij ook het beste. Stoer en netjes, dat past wel bij haar. Zo'n nette broek is misschien wel wat ja. Of een nette jumpsuit met een stoer jasje erop ofzo. Ik ga er nog even over malen. Ik merk dat ik het moeilijk vind dat ik al jaren een plaatje van DL in een prachtige jurk in de kerk in mijn hoofd heb en dat dat nu niet door gaat. Ik moet het maar naast me neer proberen te leggen en gewoon binnenkort met haar gaan winkelen denk ik.
Tja ik zou wat minder toegeefelijk zijn. Vind dat ze best mogen leren dat je bij sommige gelegenheden in nette kleren gaat. Dus kerst, begrafenis en trouwen etc. Dit vind ik daar ook onder vallen. Als ze de communie echt wil doen dan hoort mooie kleding er voor mij ook bij. Je bent niet op school of op de sportclub. Zag vorig jaar ook een kind in afgetrapte kleding in de kerk. Geen gezicht...
https://www.kleertjes.com/rumbl-jumpsuit-533924-beige/ Dit is goed te combineren met een stoer jasje en mooie sneakers.
Oeps, ik was dit topic even uit het oog verloren. Ik was net weer online aan het zoeken naar wat leuks, toen ik opeens bedacht dat ik de vraag hier ook nog had gesteld @Amberxx mijn dochter gaat echt niet in afgetrapte kleren naar de kerk hoor. Maar een jurk krijg ik gewoon niet bij haar aan. Gelukkig zijn er ook nog andere kledingstukken die ook netjes kunnen zijn. Ik maak er graag een, voor haar, speciale dag van, waar ze later met plezier op terug kijkt. Niet een dag vol ruzie om kleren. @Venne: dat bovenste setje is wel leuk ja, ik hou het in gedachten. Dat onderste vindt ze helemaal niks, veel te stijf. @duikster: heel mooi! Ik ga het straks meteen aan haar laten zien. Hopelijk vindt ze het niet te licht. Zeker een optie! @Antje77: helaas niet meer in haar maat en ik denk ook dat het haar niet zo mooi staat. Ze heeft een hele lichtje huid met oranje haar. Wel bedankt voor het meedenken .
Hier ben ik het trouwens wel enigszins mee eens. Soms moet je nou eenmaal dingen doen die je niet zo leuk vindt. Dat leer ik mijn dochters ook nu al.