? Het gaat hier toch om de sandaaltjes in de openingspost? Wat een reacties zeg.. Ik vind ze schattig. En volgens mij is het nu gewoon het belangrijkste dat ze goed zitten en dat je kereltje er lekker op kan lopen.
vind ze leuk, hoofdzaak is dat ze goed zitten, maar vind ze er nog leuk uitzien ook! lekker stoer broekkie erboven, klaar! onze meid loopt nu op ´verstandige´ ecco veterschoenen, geen bloemetje, geen strikje, geen glittertje, maar ze lopen heerlijk. En waar zijn we mee bezig als kindjes nu al (en later ook..) alleen maar op gepimpte volwassenen lijken met merkjeans (nee, niet met de vingino in de zandbak, Levi!) en shirtjes van 60euro (ow, Shania, geef dat aarbei-ijsje maar even aan mama, schat!) come on, ze moeten spelen, stoeien en vies worden, en niet hip erbij lopen omdat de andere mama's van het kdv erop letten of de kleertjes en schoentjes wel matchen.
Ach als we het dan toch over schoenen hebben, wij hebben een tijdje geleden deze site gevonden en bestellen daar nu heel vaak schoenen (zowel voor onszelf als voor de kinderen ) Ivm snel groeiende voeten hebben we afgelopen weekend deze besteld. De eerste voor onze dochter Skechers Lite Sprints 80415L Mädchen Sneaker: Skechers: Amazon.de: Schuhe & Handtaschen en dan de zwarten En deze voor onze zoon. KangaROOS Eben 11099/521 Jungen Sportschuhe - Outdoor: Amazon.de: Schuhe & Handtaschen de zwart met blauwe
Ik vind ze best ok. Ik kijk nou werkelijk NOOIT naar kindjes om te denken 'oh jeetje wat lopen die voor schut'. Het zijn kinderen in godsnaam. Wees blij dat ze al schoenen aan hebben
Ik vind ze best leuk, maar daar naast zou ik me er i.d niet zo druk om maken hoor. Ik geloof niet dat op deze leeftijd kindjes elkaar al aankijken op wat ze aan hebben. Ja andere moeders misschien jou als moeder, maar dat zou me nou toch echt niet boeien.. Anders is vaak juist veel interessanter en ik weet ook wel dat kinderen hard kunnen zijn, maar ik zou als moeder juist proberen te stimuleren dat je kind toch zichzelf blijft in plaats van maar mee te lopen met de kudde omdat het anders uit de toon valt en misschien wel eens gepest zou kunnen worden. Werken aan een goed zelf beeld en goede sociale omgang lijkt me nuttiger.
Ik vind ze zelf niet leuk, want het is simpelweg MIJN smaak niet. Sowieso kijk ik niet naar kindjes en denk dan "goh wat loop jij voor schut dankzij je moeder' Dus als jij ze leuk vindt bij je zoontje en hij vindt ze lekker lopen, dan waarom niet?
shoesme schoenen (zeker die met de flexzool voor jongens) zijn ook nu niet de allermooiste schoenen toch? Daar hoor je niemand over want ze lopen goed en "verstandig"en daar gaat het om!
+1 Moet wel lachen om de reacties..... als t nou van die lak clown schoenen in 3 verschillende kleuren waren geweest, maar dit gaat echt nergens over.... Belangrijkste is toch dat het goede schoenen zijn.
knap dat sommigen alles wat kindjes aan hebben leuk kunnen vinden. Ik niet, vandaag weer bij intratuin wat kindjes gezien waarvan ik DACHT: hemeltje arm kind wat zie jij eruit. Dat betekend niet dat kleding of eruit zien het belangrijkste is in mn leven of dat ik mijn dochter op die manier opvoed. Het is gewoon mijn smaak en ik zal dat ook nooit zeggen waar zij bij is. Mijn dochter leert gewoon dat iedereen gelijk is...heeft niks te maken met hoe je eruit zie, maar dat betekend niet dat ik alles mooi vind. Ik kan mij ook niet voorstellen dat er iemand is die nooit gedacht heeft: jeetje wat lelijk. Want dat zou betekenen dat jullie in winkels nooit kijken wat je koopt maar alleen naar de maat ofzo. Want als je kiest tussen 2 shirts of broeken doe je dat toch ook omdat je het ene leuker vind dan het andere??
Niet iedereen heeft dezelfde smaak, goddank. Natuurlijk zijn die Peruaans gebreide truien en gehaakte jurkjes zoals je ze wel ziet op de toeristenmarkten ook niet echt waar ik van hou, maar die dingen zouden niet meer gemaakt worden als niemand ze kocht. Er zijn dus meer mensen die het wel leuk vinden. Dan kun jij vinden dat hun kindje er 'sneu' bijloopt, de ouders van het kind vinden het echt geweldig. En het gaat er nu juist om dat een dreumes nog niet echt kijkt naar wat zijn / haar buurjongetje / vriendje draagt en dat ook geen sodemieter uitmaakt dus.... Er komt vanzelf een tijd dat er beslist Nike's gekocht moeten worden en GStar broeken, zolang dat niet hoeft; laat 't gaan zou ik zeggen. Iedereen is inderdaad gelijk.... onder de kleren en van binnen. En daar gaat 't om volgens mij en dàt is wat kinderen mee zouden moeten krijgen in hun opvoeding.