leuke, vrouwelijke pyjama's

Discussie in 'De lounge' gestart door lilian79, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    goed, klinkt misschien wat burgerlijk maar na de bevalling wil ik in dat kraambed er toch een beetje "leuk" bijliggen, zeker als er visite komt en ik ben in bed. Weet iemand waar je mooie pyjama's kan kopen, het liefste zo'n herenmodel wat je open kunt knopen ivm eventuele borstvoeding. Geen compleet satijn (of gevoerd anders zweet je je bed uit) en al helemaaaaal geen beren ed op zo'n ding (serieus waarom wordt zoiets überhaupt verkocht in maten groter dan 116?)....maakt me niet zoveel uit wat het kost, ik wil gewoon knap in dat bed liggen ;)
    iemand een idee? bij de hunkemoller vind ik het nou niet bepaald leuk (te standaard of ze hebben er weer een hartje ofzo opgeprint)

2. urmylove

urmylove Niet meer actief

ik lees mee!! ;)

3. p1982

p1982 Niet meer actief

livera
    v&d
    hema

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hunkemoller hebben ze de laatste tijd best mooie vrouwelijke, ook online , eerder kon ik daar ook nooit slagen

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik had gewoon een voedingstop met huisbroek, moest er niet aan denken om constant in mn pyjama te zitten.

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik had echt al na een dag geen pyama meer aan. nou heb ik sowieso een hekel aan pyamas. maar je kunt ook gewoon een leuke legging met een tuniek aandoen. als je het dan over fatsoenlijk hebt haha. ik zelf voelde me eigen daar prettiger en minder kwetsbaar in. maar goed ieder zijn ding.

anders hema
    v&d betere lingeriezaak, bijenkorf.

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ow hahaha tegelijk. ik had eigenlijk het liefst eindelijk meteen mn favo spijkerbroek aangetrokken. ging helaas niet met mn hechtingen maar na 1 week, heerlijk:D

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Esprit heeft mooie pyama's. Niet heel goedkoop maar hier durf ik ook gewoon mee over de camping te lopen in de zomer ;)

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zag laatst op de site van PIP leuke staan. Wil daar 1 gaan bestellen voordat ik geopereerd wordt moet daar blijven wil dan toch netjes uitzien

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Een leuke joggingbroek met hempje en een vestje, dat had ik aan. Ook bij de Hema een paar leuke ruiten pyamabroeken gekocht en ook een paar mooie topjes met een vestje. Ook ik zat 1 dag later al heerlijk opgemaakt fris en fruitig in mijn joggingbroek. Geen zin in een echte pyama.

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Wat is er mis met beren op je pyjama? Ik heb een hele leuke en fijne lichtblauwe pyjama met Winnie the Pooh erop :D
    Haha!

13. Verox

Verox Niet meer actief

Ik draag nu ook al altijd een losse broek met hemdje/shirtje met een vest erover. Dus dat word straks niet moeilijk voor mij.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik had een leuke van de Wehkamp en eentje van Livera, maar die laatste was een nachthemd, soort overslagmodel, makkelijk met borstvoeden.

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik had gewoon diezelfde dag weer mijn kleren aan hoor.

Ik ben poliklinisch bevallen. Dus moest weer gekleed naar huis.

Pyama heb ik dus maar weinig aangehad. :D

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    ff googlen misschien? :D

17. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik ben toen bij de VD geslaagd.
    En anders een leuke zachte broek a la huis pak met een voedingsshirt erop?

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik draag geen pyama's alleen maar huispakken, dus ook na de bevalling, shirtje onder je vestje en het ziet er een stuk aangekleder uit en net zo comfortabel als een pyama.

En idd pyama's met beren, hartjes, vlinders, kortom al dat soort print zouden verboden moeten worden na de kindermaten ;)

19. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hema heeft nette maar ik vond een legging of een nette joggingsbroek met een voedingstop prettiger zitten overdag. Had alleen twee nette pj's gekocht voor in het ziekenhuis

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook. Gewoon zo'n huispak met een top eronder.

Lag bij beide ook amper in bed, meer op de bank en dan ga ik echt niet steeds in m'n pyama zitten hoor (hoiiiii buurman :D)

Deel Deze Pagina