Kledingadvies

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik heb even een vraagje aan jullie.

Wat voor soort spijkerbroeken doen jullie aan?
    Na de bevalling van de 3e is mijn figuur echt enorm veranderd en zijn mn heupen 3x zo breed ofzo... strakkere jurkjes e.d. zijn er dus niet meer bij, overigens veel van de losse ook niet, zo ontzettend vormloos.. kan net zo goed een vuilniszak aan doen

Maar nu de broeken, ik heb lage, waarbij je ook zon mooie rol over je broek krijgt, helemaal als je zit.
    Dan heb je nog de regular waist, die gaan op zich wel.. gaat een beetje pijn doen na een tijdje.
    En dan nog de high waist. die ECHT high zijn.. helemaal tot over mn heupen, naar het deel waar het weer smal word.. dit zal ongetwijfeld de bedoeling zijn, maar ik word zowat doormidden gehakt door mn broek, heb een bobbel onder de band en een erboven, zit dus echt absoluut niet lekker ook en ziet er overigens ook echt niet uit, tenzij ik lange hele losse dingen erop aan doe, maar een gewone longsleeve bijvoorbeeld is echt geen optie.

Het is niet eens per definitie dat ik echt dik ben.. heb gewoon maat 36, soms 38 maar alles is gewoon slap en ziet er dus niet uit.

Wat doen jullie allemaal aan?

2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Het broekenprobleem klinkt eerlijk gezegd als dat je een te kleine broek draagt. Heb je al eens een grotere taillemaat geprobeerd?
    Ik zou sowieso niet voor een heupmodel gaan maar een broek waar je probleemzones volledig inpassen. Afhankelijk van je buik zou dit een middel of high waist zijn.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wilde ook zeggen dat je eens een grotere maat moet proberen. Kom je in een goede spijkerbroeken winkel? Daar kunnen ze je vaak super goed helpen/adviseren!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb er dus 1 die groter is... zit op zich prima... maar dat gaat dus zakken... en gaat dan dus ook irriteren op Mn heupen...

Neemt niet weg dat als je gaat zitten je alsnog in 2e gehakt word haha hoe los je broek ook zot aan de bovenkant

En nee ik kom niet vaak bij bijzondere winkels... geen budget om €100 voor een paar broeken neer te leggen, helaas ;)

5. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
  6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Ik vraag me af hoe je doormidden gehakt kan worden als de broek de juist maat heeft.
    Ik zou verschillende modellen in verschillende maten proberen. Niet alleen kijken naar de hoogte maar ook naar de breedte. Sommige broeken zijn heel recht, andere hebben meer heup of meer bovenbeen.

8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik draag graag broeken met een hoge taille. Die zitten het fijnst en zakken niet steeds af. Als dat niet lekker zit, te strak. Dan is je maat te te klein.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Omdat als ik ga zitten alles in ‘elkaar vouwt’ en die beroep dan dus in Mn buik gepropt zit

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind ze dus helemaal niet lekker zitten:oops: ook dus niet de grotere die ik heb

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
  12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Sja dan word het een kwestie van prioriteiten; wat staat mooi bij je figuur tegen hoe lekker moet het zitten. :$

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja als ik ze na een halve dag uit moet doen omdat het gewoon pijn gaat doen lijkt me ook niet de bedoeling :eek:

iMoeder vindt dit leuk.
  14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ik vind broeken van pull&bear fijn.

Biny vindt dit leuk.
  15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik vind chino’s fijn. :) En qua spijkerbroeken draag ik vrijwel alleen maar broeken van Mustang. (y)

Biny vindt dit leuk.
  16. HvO

HvO Niet meer actief

http://m2.hm.com/nl_nl/productpage.0399201002.html

Heb ze zelf nog niet kunnen proberen ivm de zwangerschap. Maar deze jeans van H&M schijnt het helemaal te zijn.

Edit; hij linkt naar de zwarte, maar er zijn echt tal van “kleuren”. En dezelfde jeans komt ook in verschillende waist hoogtes.

Biny vindt dit leuk.
  17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb dit probleem ook. Ik draag geen broeken meer.
    Leggings heb ik ook het zelfde probleem mee maar die van c en a zijn hoog genoeg en niet te strakke tailleband. Er zijn meer kleuren en prints. Ik draag dan een aangesloten jurkje/lange top erop wat mijn billen bedekt of een minirok. En daarover een leuk wat losser vallend t shirt met een leuk printje oid. Eventueel met een vestje.

Verder heb ik indien nodig 1 broek liggen en dat is inderdaad de shaping skinny van de reactie boven mij.

Biny vindt dit leuk.
  18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Figuurcorrigend ondergoed dan maar ;)

Ik ben sowieso al geen spujkerbroekenfan. Ik draag liever jurkjes en maillots/panty’s/leggings. En ik draag shapewear, blijft alles mee op zijn plek. En van Annie Rolfie is het niet duur en zit lekker. (Ik heb maat 38/40)
    Ik heb sinds kort een jeans van Silvercreek (model Lina) en die zit erg fijn. Maar dat zijn wrl brorken van zo’n €70 a €100.

Biny vindt dit leuk.
  19. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik zou ook voor figuurcorrigerendondergoed gaan. Ik draag altijd een body en soms zo’n wielerbroekje

Biny vindt dit leuk.
  20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik vind de broeken van Only met een rits aan de broekspijp heel fijn. Volgens mij komt mijn figuur aardig overeen met dat van jou en dit zijn voor mij de fijnste broeken die ik ooit heb gehad.:p

Biny vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina