Ik heb vandaag een shirt gekocht en een voor onder een jurk... Al is het nog niet wat ik zou willen hoor.. nog steeds brede heupen en als im ga zitten een rol... maar goed het was een strakke jurk die ik aanhad, om te kijken hoe het eruit zag met die onderjurk. Overigens heb ik met leggings ook heel vaak dat ze dan net boven je navel uitkomen... waardoor je dan ook zo’n ‘mooi’ ingepakte rol krijgt bij het zitten
Niet kopen. Flut kwaliteit en ik krijg hierdoor juist de rol onder mn broeksband. Ziet eruit of je terug zwanger bent.
Hoi, Dat heb ik ook gehad, maat 36/38 heb ik. Of breedtemaat 28 of 29 en lengte 32. Mn buik was ook wat slap tot de jongste een jaar was. Als je staat of loopt is er niets aan de hand maar als je gaat zitten komt het erover. Vooral s avonds of als je ongesteld bent: dan is je buik wat boller. Grotere maat geen optie want dan is het weer te groot bij je billen en bovenbenen. Heb het opgelost met van die figuurcorrigerende onderbroeken van sloggi van de Kruidvat. Houdt je buik ook strak als je gaat zitten. Maar het wordt wel weer beter hoor, nu de jongste ruim 2 is gaat het weer zonder problemen...