Mijn stem is weg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Het begon dinsdag overdag, met een beetje gekriebel in de keel. Nu een tijd later ben ik net KELLY van de sexreclame. Mijn stem is gewoon weg!
    Soms verdwijnt het, dan is het weer terug. Op dit moment ook koorts en niet lekker in orde.
    Mijn ventje komt om 12:00 uur terug om de oudste van school te halen zodat ik kan rusten..

Wie heeft dit nog meer? en wat doen jullie eraan? De thee heb ik al geprobeerd met honing.

xxx

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jups hier :D
    Stem was gisteren niet optimaal zullen we maar zeggen.. Is nu weer zo goed als terug, af en toe is ie ineens weer even weg, maar niet meer voor lang gelukkig.. Lenn vindt het wel hilarisch als ik ga praten, hij gilt het uit;) Van je zoon moet je het hebben..

3. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Hahahahahaha. Mijn oudste ook!!!
    Die moet er ook om lachen.:(
    Mijn stem is echt pleiten, en ik moet moeite doen om te praten. Soms ben ik ook net marc mari huibrechts :( Die met die piepstem. Het is echt vreselijk irritant! vooral als praten je werk is :) (wat een straf!) :x

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb het ook, sinds mijn amandelen eruit zijn.

Wat te doen; Mond dicht houden, je stem rust geven..

5. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Inderdaad, niet te veel praten (of in ieder geval proberen), niet forceren om harder te praten. En vooral niet fluisteren! Dat belast je stembanden veel meer dan gewoon praten, dus dan heb je er langer last van... Heel vervelend, maar met rust ben je er het snelst van af...

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Klinkt als een keel verkoudheid heeft mijn mannetje ook elk jaar wel een keer.. Die is dan gewoon een paar dagen zn stem kwijt behalve sóchtends vroeg en s'avonds, Thee drinken en mond dicht houden:) Voor de rest snoepjes sabbelen..

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier de hele week ook al last van...pffff, het gaat nu gelukkig wel weer beter

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha sorry moet er wel een beetje om lachen. :) Eerst lijk je op Kelly van de sexreclame (geen idee welke reclame je trouwens bedoeld) en later lijk je op Marc Marie Huibrechts. Maar heeeeeeeel herkenbaar. Mijn stem klinkt ook nergens naar.

Ik schaam me nu soms een beetje tegenover mijn kindje in de buik. Wat moet dat kindje wel niet denken: omg wat heeft mijn moeder een rare stem. Is dit echt mijn moeder? Heb echt het idee dat ik nu een monsterstem heb voor mijn kindje...

En soms zing ik even een liedje voor de baby, maar dat zullen we nu ook maar niet doen. :)

Sterkte met je verkoudheid. Je bent iig niet de enige. ;)

9. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Gelukkig!
    Ja, een beetje een soort baard in de keel effect. Vreselijk, nou mijn vent lacht me continu uit. Wat ik doe.

1. thee met honing (iewww, maar het moet!)
    2. drop
    3. ijs!! (ja, echt dan voel ik me geweldig!)

Mijn amandelen zijn er allang uit!

Deel Deze Pagina