Grote Maat Schoenen - PASSO - UPSIZE FOOTWEAR. Hebben winkels in Alkmaar en Leeuwarden maar ook een webshop!
Oei, zo loop ik ook rond, en wist niet dat daar iets mis mee was Zelf stap ik tegenwoordig winkel binnen, en vraag gewoon hulp aan de verkoopster, steek me volledig in het nieuw en klaar is kees
Nou! Ik vind dat je helemaal niet gek gekleed gaat! Misschien een beetje basic, maar daar is toch niks mis mee? Als je wat meer uitbundiger gekleed wil gaan denk ik dat je met de bovenstaande tips al heel ver komt. Maar zoals je nu gekleed gaat vind ik niks om voor te schamen hoor! Oh en je hebt trouwens een prachtig figuur dus je kan vast veel wat nu in de winkels hangt hebben!
sluit ik me bij aan ik haal meestal wat spullen die bij elkaar kunnen *spijkerbroek of zwart kan met alles* en dan paar shirtjes+wat leuke lange kettingen enz dingen waarvan het gewoon niet mis kan gaan dus
Die bril en in die pion kunnen inderdaad niet, maar voor de rest vind ik er niets ergs aan.....Ik zie hier wel eens mensen lopen, die ik ECHT kledingblind vind... Te korte/strakke jurkjes boven TE dikke benen over een TE blubberige buiken met daaronder uggs midden in de zomer....eh... ( en ik ben zeker ook niet slank, maar dit is echt TE!)
Okee wel goed voor het zelfvertrouwen dus haha.. Ik heb wel mn best moeten doen vanmorgen hoor.. haha Meestal loopt ik tot een uur of 12 nog in een trainingsbroek Maar ik heb wel een hoop aan die leuke site's die zijn opgegeven en ik zie ook een paar goede tips. Misschien moet ik ook wat meer tijd nemen voor mezelf en mn kleding haha Pion niet mooi bianca??
Soms zie je ook etalage poppen die leuk aangekleed zijn. Gewoon alles kopen wat erop zit en klaar ben je..
mijn tip loop een goede kleding boutique binnen en laat je adviseren. geef een verkoopster de vrije hand en zeg dat je totaal wat anders wilt. (heb ik 3 jaar terug ook gedaan en ik heb met haar tips nu zo'n mooie gardarobe). (en misschien ergens wat kleur??)
Modeblaadjes bekijken, kijken wat jij leuk vind en met voorbeelden naar de winkel gaan. In een winkel naar jou smaak, kan je kijken wat de paspop aan heeft en eventueel die combinatie kopen en aan het winkelpersoneel vragen wat er leuk mee te combineren valt.
hierbij een link naar mijn favo winkel Laat u INSPIREREN! - Rinsma Fashion misschien kan je daar wat inspiratie opdoen!
Cassida, ik snap het wel, eigenlijk. Ik wil je niet rot laten voelen, er is inderdaad niks met je kleding... maar er is ook weinig goed aan. Het is zo nietszeggend. Volgens mij heb je een mooi figuur en je klinkt als een leuk mens... dus volgens mij kan je er veel mooier en sprekender uitzien dan je op de foto's doet.
Ik vind dat je je op zich best leuk kleedt. ik denk alleen dat je het wat sprekender zou kunnen maken met wat assesoires(spelling??). Bijvoorbeeld een grove ketting en/of een riem.
JA, daar moet ik snel ook weer heen! Ik heb nu ik zwanger ben hetzelfde, afgelopen half jaar in de VS me niet echt goed gekleed (en alsnog voelde ik me overdressed), nu veel kleren daar gelaten (omdat ik het ze het komende jaar toch niet aan kan en het toch al versleten was). Ik kan nu nog 2 broeken aan en 1 jurkje...
Wat je ook kan doen is, alles uit je kast halen en combis maken. Kijken wat je wel en niet aan doet. Wat je niet aandoet direct wegdoen. Dan heb je een beter overzicht. De stukken die je niet kunt combineren hou je in gedachten en gaat lekker stukken erbij shoppen. Eventueel neem je ze mee en vraagt aan het personeel wat je erbij kunt combineren. koop wat sieraden. Ga lekker naar de kapper en ga naar een ici paris ofzo voor goede make up raad! Dan ben je al een heel end! Ga trouwens wel naar een gemotiveerde verkoopster! ik was gisteren bij bijenkorf en vroeg aan een verkoopster wat mooi bij de broek zou passen wat ik wilde kopen. Ze bleef gewoon op het kastje leunen en zij: mss een zwart topje of een wit vestje zoals die daar, en wees naar een vest 10 meter verderop...
Leuk, ik heb m meteen gedaan! Ik ben een houreglass. Van de week ook maar ns de stad in denk ik. Oh ja, een tip! Begin bij een goede BH, dit is al t halve werk.