misschien domme vraag hoor panty/kousen

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:) ik ben misschien erg dom maar ik heb echt geen idee....

zijn er hier dames die weleens van die hoge kousen dragen? en dan bedoel ik geen skisokken:p maar jullie weten wel wat ik bedoel met zon rand om je bovenbeen.
    ik draag best graag een een jurkje of rok maar vind die pantys altijd zo ontzettend rot zitten. al verschillende merken enzo gehad maar vind het gewoon drie keer niks. swinters kan natuurlijk gewoon ene legging eronder maar ben nogal een warmbloedig typ en als het niet echt koud is vind ik zoiets veel te warm in de winter. daarom vroeg ik me af of die kousen soms iets zijn??? of is dat meer iets voor hoeren:(:) ik heb echt geen idee:)let wel.... ik draag natuurlijk geen ultrakorte minirokken (sowieso niet) maar gewoon netjes op de knie of net iets erboven. graag jullie ervaringen/meningen;) oja ik bedoel wel van die hoge kousen he? en niet van die sexremmers:p

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    lijkt me wel toch, niet alleen voor hoeren hahah.

Zolang je idd er niet al te koop mee gaat lopen en je gewoon een rokje draagt wat er overheen valt ziet niemand het toch?

(en dan niet zo'n netmodel neem ik aan ;) )

3. moi89

moi89 Bekend lid

Oct 14, 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze alleen aangehad op mijn trouwdag, maar het zit wel erg lekker. Je moet wel op het merk letten, want sommige zakken onwijs af. Ik vraag me alleen af of je kousen lekker vind zitten, aangezien je ook niet van panty's houdt. Gewoon een kwestie van proberen dus.

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Ja hoor, ik draag die onder rokken. Er zit een soort silliconenrand aan de bovenkant en die zorgt (als de maat vd kousen goed is) dat de kousen niet afzakken. Ik zou zelf niet anders willen in elk geval (en mijn man vind het ook heel erg interessant, dus meestal vertel ik maar niet dat ik ze aan heb:D). Je zou het ook met een jarretel kunnen doen, dan is de lengte van de kousen gelijk, alleen dan zijn het kousen zonder plakrand en zitten ze vast aan een gordeltje.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb vaak panty's aan tot net onder de knie. dan heb ik een lange broek aan en pumps.

Ik heb 1 paar netkousen (whahaha) met zelfklevende stukken erop. door mijn dikkere bovenbenen rollen ze af naar beneden.

Mocht ik die dingen echt interessant vinden, dan zou ik er een jartellen dingetje nemen met zo van die knipjes.

Of bedoel je eerder zo'n lange 'schoolmeisjes' kousen tot boven de knie?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

umm@ nee gewoon nette rok of jurk hahaha en nee gewoon netjes zonder gaten etc:D

moi89@ ik vind pantys niet vervelend zitten om me been maar meer in het kruis zeg maar. zakt altijd af enzo

xandra@ hihi man vind het hier ook moooooooi hihi maar wat jij zegt die bedoel ik idd.

lieselot@ die jij onder een broek draagt met pumps draag ik ook een broek maar die bedoel ik dan met seksremmers hahaha. bedoel echt die lange idd

7. tulip

tulip Niet meer actief

nee, hier in de zomer gewoon een dunne of 3/4 legging. Die hoge dingen lijken mij echt voor geen meter zitten.

8. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ze ook en liggen alleen in de kast, vind die plakdingen om me been niks. Ik koop altijd extra grote pantys dan zakt het kruis niet. Sommigen doen een onderbroek/shortje over de panty heen, dan zakt het ook niet.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt zo'n panty wel mooi aanhouden als je gaat seksen. :p

Ik heb het ook aangehad toen ik ging trouwen. Ook met een soort plakdingen aan mijn benen. Zat prima. Maar er was natuurlijk wel een lange jurk overheen, die hele panty zag je niet, behalve bij mijn voeten.

Maar echt oppassen dat die dingen niet gaan zakken. Afschuwelijk. Net als van die oude dames op straat met kniekousen, die afgezakt zijn.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idd de keren dat ik sporadische en panty draag doe ik er een string overheen.

11. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Om afzakken te voorkomen moet je even het siliconen randje een beetje vochtig maken. Dan plakken ze 3x beter.

En ik heb ze hier alleen aan om man lief mee te krijgen naar de slaapkamer, voor gewoon draag ik liever panty's ( en dan koop ik ze gewoon 3 maten te groot, dat zit veel beter)

12. tulip

tulip Niet meer actief

echt serieus??;)

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja voor man naar de slaapkamer te krijgen hoef ik het niet te doen. al heb ik een vuilniszak aan die gaat altijd mee.;);)

14. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb altijd een string op hipster over mijn panty,zakt hij ook minder af. Maar het is waar,een panty blijft gewoon rot zitten;)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja met een hipster erover doe ik nu ook.. maar idd blijft rot

16. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,494
    8,415
    113
    Hier een liefhebber van plakkousen!
    Geweldige dingen zeg.
    Die stomme panty zakt in het kruis altijd (heb lange benen) en als ik naar het toilet ben geweest heb ik heel vaak direct een ladder in de panty bij het omhoogtrekken.
    Bij mijn trouwjurk voor het eerst plakkousen aangehad en vond het geweldig. Gebruik ze nu veel vaker!
    Iets duurder merk kopen is een goeie tip en vind het zelf wel prettig als de plakrand ook wat breder is.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    ja ik draag ze wel en ik vind ze ook prettig zitten. Die van oroblu iig. Zijn niet de goedkoopste. Als ze op een gegeven moment te wijd zijn dan zitten ze niet prettig meer, dan zakken ze ook echt af en gaan ze hier de prullenbak in.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok ik ga ze gewoon eens proberen.

19. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

Jun 16, 2010
    572
    104
    43
    Op mijn trouwdag had ik ze ook toen zaten ze echt super. Ook af zakkerige bedoeling. Alleen een aantal dagen later had ik een leuk rokje en niet heel warm weer toen heb ik ze weer aangedaan. Maar wat was dat een nachtmerrie ze zakten alleen maar af. Weg met die handel niet voor mij bedoelt denk ik. Gewoon een panty of anders een legging.
    Maar ieder zijn ding dat het lekker zit.

Groetjes

20. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Vroeger droeg ik ze heel vaak. Meestal van Oroblu.
    Op zich blijven ze prima zitten, tenzij je je bovenbenen met bodylotion insmeert... Ik heb zo eens een hele dag lopen hijsen ;)
    Wat wel praktisch is, dat als er eentje sneuvelt, je de andere als reserve kan houden!

Share This Page