Vorig jaar op de camping stond er tegenover ons een moeder met kledingmaat 50 ongeveer en een dunne witte legging, met zwarte string eronder en een kort topje erop... Bijna Bananasplit waardig
Haha ja in dat geval is het ok! Als je de humor maar deelt en het wederzijds ok is. Maar dat had ik niet uit de eerdere post gehaald. Als een nicht of vriendin dat bij mij zou doen dan zou ik het niet waarderen. Daarom zou ik het andersom dus ook wel melden.
Ik ben wel eens met 2 verschillende schoenen de deur uit gegaan. En dan ook echt verschillend, 1 zwarte en 1 grijs/paars met een bloemenprint... Aan het eind van de straat kwam ik er zelf achter gelukkig en 't was vroeg en donker, dus er liep verder nog niemand rond die het gezien kon hebben.
Aantal jaar terug stond ik achter een jongen op de roltrap (metro, amsterdam zuid-oost) Hij had zo'n hippe broek aan die halverwege je kont valt met een randje boxer erboven. Deze jongen had dat nog niet helemaal begrepen. De broek kwam tot onder zijn billen. Daarboven een witte (zo niet cool) boxer aan, met een poepvlek erin Zo genant! Heb er niks van durven zeggen. Hij was net iets te groot en te stoer, en ik iets te bleu
Als je kledingbloopers wilt zien moet je deze link eens bekijken. Dan lig je pas echt in een deuk. Het is wel een verslavende site Site is allen wat veranderd sinds ik er voor het eerst kwam, er zitten nu wel wat rare reclameplaatjes tussen helaas... http://www.peopleofwalmart.com/
Vooral nu het mooi weer is trekken mensen weer hun beste outfits uit de kast . Wat mij vaak opvalt zijn die veeeeel ste korte broekjes bij meisjes. Echt dat hun billen onder de pijpen vandaan komen.. ik vraag me dan echt af waarom ouders dat oke vinden??
Mijn vorige buurvrouw, vreselijk mens, liep met een shirt rond waar in het Spaans op stond 'ik ben net een geit'. Niks van gezegd, vond het wel toepasselijk, wat een zelfinzicht voor zo'n mekkerend persoon...al denk ik dat ze zelf niet wist wat er op stond.
Niet ok vind ik. Mijn dochter vindt dit gelukkig ook We houden hier allemaal van bedekt. Als kind vond ik dat al. Ik zie de laatste tijd wel veel wat oudere dames in tiener kleding. Dat vind ik niet zo mooi.
Ja dat vind ik dus zo asociaal. Je maakt toch geen foto? Ben je zelf ook niet helemaal wijs volgens mij.
Van de week in ziekenhuis Een stel, hij in moderne mooie pantalon met blote voeten in schoenen en polo erop en zij lang slank, lange donkere steile haren, zwarte naaldhakken met bijpassende zwarte clutch en een luchtig zeer duur uitziend oranje jurkje Niets aan de hand zou je zeggen alleen had ze een zwarte string en bh onder dr jurkje wat dus ontzettend doorscheen.... Bekijks hadden ze wel in ieder geval
Ook vreselijk (de combinatie dan, afzonderlijk is er niks mis mee): mannen in zo'n chino met de pijpen opgerold, van die 'bordeelsluipers' eronder en een polo of overhemd erop en met hun trui of vest losjes om de schouders.
Iemand heeft ooit eens tegen mij gezegd dat de kleur van de wenkbrauwen ook de kleur van het schaamhaar is. Als t klopt geen idee..
Haha hier spreekt een roodharige: ik heb idd echt rood schaamhaar en ook mijn wenkbrauwen zijn wat rossig/ blond (wel wat lichter dan m'n schaamhaar)
Ik heb heel lang op zwemmen gezeten en kan je vertellen dat dit niet klopt. Ik zag vanmiddag 4 vriendinnen (jaar of 14), allemaal een dry-fit sportbroekje aan (stond erop) en allemaal hetzelfde shirtje erop aan. Was 4x geen gezicht. Vrouwen waarvan hun bh doorschijnt, je snapt toch wel dat zwart niet onder wit kan....
Ik heb regelmatig nog m'n crocs aan (die ik dan in de tuin aanheb) als ik al bijna op t schoolplein sta om de kids op te halen en t te laat is om nog terug te lopen... ben zelf niet zo heel ijdel maar baal dan toch wel een beetje.