Kledingbloopers (bij anderen)

Discussie in 'De lounge' gestart door lailap, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Deze staat vior de rest van mijn leven op mojn netvlies..

Zoontje goede vriendin doet communie. Tijdens het halen van de hostie was er ook 1 vrouw jaar of 50-60. Vrij stevig, nou ja stevig. Witte legging die een maat te klein was op crocs maar ergste was nog sat iedereen kon zien dat ze maandverband in had. Grote van een kraamverband. Ze haf ook een shirtje aan dat duidelijk te klein was. Zo erg. Hopelijk heeft haar familie iets gezegt.

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Heerlijk! Doe ik ook met een vriend van mij.
    Ik loop regelmatig met een plakkertje op m'n rug of ik laat hem heel erg schrikken ofzo :roflmao:

vief en jessy77 vinden dit leuk.
  3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik hou er van:D ook als dat betekent dat ik regelmatig zelf de sjaak ben:roflmao:

Mop81 vindt dit leuk.
  4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Een leerling van mij, zij is verstandelijk beperkt en kan niet lezen. Haar moeder heeft ongeveer hetzelfde niveau en spreekt geen Nederlands. We hadden disco op school en die leerling had een t shirt aan waarop stond : slikken kreng, het is geen azijnzuur.
    :eek::eek::eek: Ik heb haar meegenomen naar mijn klas en haar een reserve sport shirt aangetrokken.
    Moest er wel keihard om lachen met m'n collega's :roflmao:

Ctje1987 vindt dit leuk.
  5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Dat vind ik ook echt vreselijk! Zelfs als het meisje en de billen in kwestie mooi om te zien zijn. Maar eh.. mijn dochters gaan zo de deur niet uit hoor.

6. MiaMaria

Ach gossie! Goed opgelost :)

Mop81 vindt dit leuk.
  7. MiaMaria

Ik vraag me soms af: dan zie ik een clubje meiden in de puberleeftijd, allemaal in dezelfde soort kleding, en dan is er soms een bij die een stuk steviger is dan de rest. En ja, ook zij in bv een kort broekje/ strak jurkje/kort topje etc. Ik denk dan aan de ene kant 'hmm.. kan niet een van haar vriendinnen of ouders hier iets van zeggen?' Aan de andere kant, misschien kiest ze er juist bewust voor en wil zij juist uitdragen dat ze draagt wat ze wil en dat het niet uitmaakt wat anderen vinden.. zomaar iets wat ik me dus weleens afvraag..

Misschien omdat dit iets was wat mij vroeger in die leeftijd ook erg bezig hield. Ik was ook steviger dan gemiddeld maar no way dat ik me in strakke korte kleding vertoonde. Tegelijk baalde ik als een stekker dat ik nooit eens lekker luchtig gekleed kon (lees: durfde) gaan..

Juul76 vindt dit leuk.
  8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ach wat sneu, soms vraag ik me af waar mensen hun kleding vandaan halen.
    Ik heb wel eens in de Kruidvat een man gezien met een panter print legging aan.

Logan vindt dit leuk.
  9. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28

Ik heb een vriendin die, net als ik, wat zwaarder is. Maar sinds haar tienerjaren draagt die altijd kleding die standaard 2 maten te klein is. Met als gevolg dat je elk rolletje ziet of dat een deel doorzichtig wordt. Bijna iedereen in haar omgeving heeft al pogingen ondernomen om haar te doen inzien dat een maatje groter juist goed kan zijn om haar figuur te doen uitkomen maar ja, we zijn nu 33 en ze draagt nog steeds te kleine kledij. Ik vind het zonde maar als ze echt alle raad in de wind slaat, dan hou je er op den duur mee op hoor.

Verder vindt zij dan ook weer dat mijn kledij te groot is :) Maar ja, ik kleed me gewoon naar mijn maat omdat ik liever niet heb dat al mijn vetrolletjes te zien zijn voor iedereen.
    Het zit echt in haar hoofd en blijkbaar kan je die knop niet zomaar omdraaien.

MiaMaria vindt dit leuk.
  10. MiaMaria

Dat is duidelijk dan; de omgeving heeft z'n best gedaan ;)

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Pas geleden een meisje bij de pizzeria. Zo'n heel kort spijkerbroekje, trui (met lange mouwen dus), sokken en birkenstock slippers.

Dat vond ik wel een beetje een vreemde combinatie.

12. Regina88

Regina88 Niet meer actief

:eek: Gelukkig had je een extra shirt. Vraag me af waar je zulle kleding koopt.. die liggen vast niet in de c&a...

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik had er laatst 1 van mezelf.
    Het was echt zo'n dag met de kinderen dat je het even niet meer ziet zitten. Veel drammen, weinig slapen, slecht eten. Je kent het wel. Het was net na het eten en dus spitsuur. Man zat boven met de oudste in de douche met de deur open. Zoon gilt van moeheid; ik wil niet tandenpoetsen en maakt er een compleet drama van. Ik zit beneden met de baby die zn melk uitspuugt.
    Komt de pakketbezorger. Shit ja, vergeten. Ik doe de deur open en zo zie ik er uit:
    Sokken in Birkenstocks want ik moest snel de tuin in om wat te pakken. Zwart shirt met melkvlekken op Mn tieten. Rommelige knot op Mn hoofd. Gulp van de broek open,want die was stuk. (Er werden nieuwe broeken bezorgd. Maar dus net de laat haha)
    En die man ziet me, hoort zoon boven moord en brand schreeuwen, man boos worden en ik sta zo in de deuropening met een vermoeide baby in Mn armen. En hij wil wat aardigs zeggen maar die weet niks. Dat snap ik, heb je gezien hoe ik erbij loop:rolleyes::oops: zegt hij; goh, wat een mooie ... ehh achternaam heeft u! Zie je ook niet vaak, heel
    Mooi hoor!
    Whahahaha hij had vast medelijden met me..

mama en zoon, Logan, Jules! en 18 anderen vinden dit leuk.
  14. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Zie het al voor me. Echt zo'n moment dat je wel door de grond kan gaan.

Ben nu wel nieuwsgierig naar die bijzondere achternaam van jou:D

15. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Ik ben ooit gaan shoppen toen ik nog BV gaf (en onervaren was...) en ik kreeg toen een mega-TSR aan de kassa van de Hema, dwars door mijn beha en t-shirt heen. Wist ik veel dat dat ook kon gebeuren zonder dat er iemand aan je borst hing! Snel afgerekend, jasje dichtgeritst en naar huis GELOPEN :) Nadien nooit meer naar buiten geweest zonder pads.

16. jupke

jupke Niet meer actief

Waarschijnlijk heet ze "jansen" en wist die jongen echt niet wat te zeggen :rolleyes:

Druktemakertje vindt dit leuk.
  17. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Geen kleding, maar ik heb zelf een keer mijn zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht en toen ik thuiskwam bleek ik op een panda te lijken. Mascara vergeten eraf te halen en s ochtends gedoucht. Het was haasten s ochtends en blijkbaar heb ik dus niet eens in de spiegel gekeken! Ik heb nog gewoon met de juffen en een paar ouders gepraat en niemand heeft wat gezegd!

fanona vindt dit leuk.
  18. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ohohoh dat mensen zo op straat durven lopen :eek: en dan die titels erbij :roflmao: Ik heb me rotgelachen

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Met baby- en (inmiddels) peuterzwemmen kies ik daarom altijd voor een bikini die niet snel van zijn plaats komt hahaha.

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat is een tijd echt in geweest :( zo stom. \ik zag laatst wel een meisje in een kort broekje, slippers, zomertopje en erover een winterjas met bontkraag? T was toen een graad of 25.. Heel apart

Deel Deze Pagina