Heb ik weer... mijn telefoon zit zo vol dat ik al verschillende apps heb moeten verwijderen om een systeemupdate te kunnen doen. En nu zit hij weer vol... oorzaak: de vele filmpjes van mijn zoon! Waar slaan jullie de filmpjes op? Externe harde schijf, usb, gewoon op de laptop, cd branden... te veel mogelijkheden.
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb al aardig wat op de laptop staan maar denk dat ik ze ook op een usb stick ga zetten. Mocht er iets met de laptop zijn, heb ik de usb stick nog. Alleen de stick niet kwijt raken ofzo...
Wij hebben een draadloze harde schijf met een enorme capaciteit (weet even niet hoeveel). Maar deze werkt via ons netwerk dus staat altijd veilig in de meterkast bij de router e.d. Verder als extra backup, want er zal maar iets gebeuren met dat apparaat, hebben we ook nog een losse harde schijf.
Wij hebben een externe harde schijf. Elke drie maand zet ik alles op de pc en die harde schijf. Ook print ik alles wat ik in wil plakken. In 1 dag klaar
Wij slaan het op een usb stick op. Ook foto's van fotocamera komen op usb stick. Hebben wel een usb stick met grote opslagcapaciteit
Ik heb de app Google drive op mijn telefoon. Wanneer mijn telefoon vol is log ik in en dan zet hij alles door, heel handig!
Ik kopieer 1x in de maand alles naar de pc. Dan zoek ik alles uit en verdeel het in mappen. En als dat klaar is kopieer ik alles naar de nas. Binnenkort gaat ook alles beveiligd de cloud in.
Hier gaat alles op een externe harde schijf en op de pc van mijn man. Er zijn ook usb sticks die je direct in je telefoon kan stoppen.
Alles wat ik met mijn telefoon film op fotografeer slaat hij automatisch op in Google foto's. Ik kan op elk apparaat inloggen op mijn account en "bewaar" dus niets echt op m'n telefoon. Ook via mijn telefoon bekijk je je foto's enzo eenvoudig in Google foto's Ideaal!
Ik weet niet welke telefoon jij hebt, maar kan dat met elke? Ik zou het wel handig vinden. Ik kreeg vandaag de melding dat mijn telefoon vol zit. Er kon geen foto meer bij.
Als je Android besturingsysteem hebt op je telefoon hebt zit het er standaard op volgens mij. Het omcirkelde icoontje
Dank je! Dat heb ik inderdaad. Heb hem nu geïnstalleerd. De foto's die ik al had staan heb ik al in Google Drive gezet. Maar dit gaat automatisch. Dat vind ik wel fijn.