Dingen als gulp open of kaartje eruit zeg ik altijd wel. Zeker tegen bekenden. Maar soms vraag ik mij wel eens af of mensen geen spiegel/huisgenoten hebben. Ik ben absoluut geen modepopje ofzo, maar zie toch wel als kleding veel te strak zit of doorschijnt. Of als t gewoon geen pan is. Van de week zag ik een vrouw lopen met een veel te strakke sportbroek aan, hij kon niet eens goed omhoog zodat dr bilspleet er bovenuit kwam.. dat merk je toch?
Ik moest naar de fysio voor mijn schouder. Nooit op gerekend dat ik even rondje half naakt moest rondlopen ivm houding. Gelukkig had ik nog redelijk ondergoed aan maar wel een groot gat in mijn sok toen maar even op blote voeten.
Oh ja shirt binnenste buiten en keer rokje in m’n panty in de kroeg. Gekukkig werd ik er beide keren op gewezen!
Whahahahahahahahha Ik ben zelf een gezette vrouw maar als ik dat zie dan heb ik echt plaatsvervangende schaamte en lig ik ook helemaal dubbel! Ik vind het dus absoluut niet mooi als smalle vrouwen hun broek zo enorm laag hebben dat ze dan tóch love handles hebben en ik vind het niet mooi als gezette vrouwen een string aan hebben die zo in de love handles zit dat het extra vetrollen worden, en dan een jurkje aan dat je dat altijd ziet. En ik had gisteren nog mijn shirt verkeerd om aan. Gelukkig attendeerde man mij erop. Oh en ik had mijn flubber shirt aan maar die was dubbel komen zitten tussen mijn bh, hoe? I dont know, en toen liep ik dus eventjes (gelukkig) met een halve blote blubber buik
Ik ben juf en gelukkig zijn kinderen super eerlijk. Ik heb wel eens mijn shirt binnenstebuiten gehad en ook een keer een gat in mijn shirt en dat hoor je dan meteen. Toen ik nog op kantoor werkte heb ik een keer een hele dag met een enorme tandpastavlek rondgelopen en niemand zei er iets van.
Ben ook een keertje in verschillende ballerina's de lift in gestapt, gelukkig heeft mijn dochter erop gewezen en kon ik nog naar huis. Ook een keer in mijn pantoffels achterop bij mams op scooter gestapt om naar school te rijden, heft mama op tijd opgemerkt dat ik zo niet op school kon verschijnen En een keer bij monkeytown wou ii net wc uitlopen,toen een vrouw me erop wees dat mijn rok nog in mijn panty zat Gelukkig dus alle blunders gewoon op tijd ontdekt Heb wel een paar keer in het openbaar gehad dat de hak van pumps afbrak en blootvoets moeten lopen tot de eerste schoenenwinkel
Ik kan dus hier zo ontzettend hard om lachen Je hebt ook video's van people of Walmart, echt hilarisch!
Ik liep stage op een basisschool en droeg een wat oudere pantalon. Zag er nog prima uit en paste nog goed maar de naden waren waarschijnlijk versleten want toen ik (godzijdank in de pauze) bukte bij het opruimen scheurde de naad op mijn billen van boven tot onder open. Paniek!!! Het was de fruitpauze (dus maar een kwartier) dus ik kon niet even weg om iets anders aan te trekken. Gelukkig had ik een vestje aan dat ik om kon knopen. Mijn mentor vroeg wel of ik het echt zo warm had want ik heb de rest van de dag met blote armen gelopen.
Vermakelijk topic! Ik kan me er ook nog één van mezelf herinneren. Ik werkte toen in een bakkerswinkel en moest als werkkleding een polo en sloof (zo'n lange schort) dragen. Die sloof was erg smal en sloot dus niet volledig dicht, aan de achterkant zag je gewoon de normale kleding. Ik had die dag een stretch jurkje aan, zo'n 10 euro geval, lekker dun en ideaal om naar mn werk te dragen, want niet dik en dus niet te warm. Anyway, op een gegeven moment ging ik naar de wc en dacht toen ik mn jurkje omhoog wilde sjorren: huh, waar is ie nou gebleven? Was ie helemaal omhoog gekropen en zat als een t shirt en had ik dus in mn 60 denier (gelukkig maar) panty voor de klanten brood staan snijden.
Toen ik een jaar op 16 was ging ik uit met vriendinnen in een witte broek. We zaten op een bankje wat te drinken en wilde daarna weer naar een ander kroegje. In het andere kroegje aangekomen zijn we wat gaan dansen en scheen er blacklight. Opeens kwam er een meisje naar me toe en zei ‘je bent doorgelekt’ dus ik schrok me rot! Tot ik dacht...ik ben helemaal niet ongesteld Dus snel naar de wc, broek uit....bleek er een hele bruine, vieze colavlek in mijn witte broek te zitten en dat viel natuurlijk hartstikke op in blacklight
Ja, dat snap ik ook wel weer. Daarom twijfelde ik ook. Maar aan de andere kant kwam ze zo gehaast en warrig over, dat het vooral leek alsof ze heel snel iets moest halen, en daarom maar in allerijl een random jurkje aan had getrokken. Daarbij niet nadenkend over hoe het eruit zou kunnen zien Maar goed, we zullen het nooit weten denk ik
O hemel, De klassieke rok bij string in zodat iedereen naar je blote bips staart is mij op een bul uitreiking overkomen (wel bij de receptie). Ik snapte niet dat mensen mij maken maar voelde wel vlot een fris briesje dat ik opeens dacht: o God..... Horror Verder een onderbroek van de dag ervoor die halverwege op werk uit mijn broekspijp piepte haha. Had broek met slip tegelijkertijd uitgetrokken en dus nooit eruit gehaald. En ja ik trok het eruit in bijzijn van mijn collega omdat ik dacht: huh wat is dat nou? Nou de schaamte hahaga Pyjama shirt onder trui en geen bh uiteraard, check. Was die ochtend blijkbaar erg moe haha Op sokken in de auto stappen en denken: ik mis iets? Gelukkig wel er op tijd achter gekomen haha
Een paar weken geleden had ik een nieuw shirtje aan. Kwam er halverwege de dag iemand naar me toe met een schaar om het kaartje af te knippen. Ik ga wekelijks sporten in een groepje vrouwen. 1 van die dames heeft sinds kort een nieuwe sportlegging aan. Staat hardstikke strak en schijnt door vanachter... ik ben er nog steeds niet over uit of ik er een keer iets van moet zeggen. Ze staat altijd vooraan dus ik kan er ook niet omheen kijken
Hier gisteren bij een winkel. Een poolse vrouw een witte legging met kort shirt erop en een donkere onderbroek eronder. Het zag er niet uit. Ze was bij de roltrap en ik bij de kassa.
Ik vergeet de ergste, op mijn school gala knapte bandje van mijn jurk (was maar 1 die om mijn nek liep) en zakte zo af! Heb mij zo ongelukkig gevoeld toen. Was serieus een klasgenoot met een noodnaaiset! Dus veiligheidsspeld erin en kon verder