Dit heb ik dus een keer gehad in de paskamer van een kledingwinkel. En zat eerder deze week in de wachtkamer van de VK met een enorme witte kotsvlek op mijn zwarte shirtje. Die ik daar pas opmerkte. Wat betekent dat ik daar de hele stad mee heb afgelopen.
Geen blunder van mezelf, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik rood aanliep van plaatsvervangende schaamte. Tijdens de les geschiedenis op de middelbare school zagen een klasgenoot en ik een dikke groene klodder snot op de schouder van de docent. Samen besloten we om hem er op attent te maken. Dat was me toch een partij ongemakkelijk.
Ik vind het echt not done om daar foto's van te maken. Tuurlijk mogen die mensen zich beter kleden. Maar om dat ongevraagd op internet gezet te worden en belachelijk gemaakt te worden.. lijkt me heel kwetsend als je dat overkomt
Helemaal mee eens. Is toch idioot dat mensen ongevraagd op de foto worden gezet en zo voor lul worden gezet. Kan daar ook echt niet om lachen.
haha leuk topic!! Ik heb een keer op een bruiloft een blunder gehad. Had een strapless jurkje en strapless bh aan en in mijn bh van die kipfiletjes gedaan voor wat meer decollete. Tijdens het feest me uitgeleefd op de dansvloer en niet gemerkt dat die kipfiletjes totaal verschoven waren. Ging ik naar de wc zag ik ineens dat ik 4 borsten had ipv 2
Sjiekdufriemel jurk aan op een bruiloft.. Zo in de winkel gevraagd of mijn ondergoed er niet doorheen scheen? Nee hoor, dus zelfde ondergoed weer aan op de bruiloft komt mijn schoonmoeder bij me dat ik een leuk stringetje aan heb en of het dr bedoeling is dat iedereen hem kon zien? Scheen die jurk dus wel door
Bij de kiosk op het station vertelde de medewerkster me gelukkig dat mijn T-shirt binnenstebuiten zat. 's ochtends in het donker aankleden gaat niet altijd goed! En ook ik heb een jurkje gehad waar ik altijd goed moest opletten dat deze niet in mijn panty bleef zitten. Iets teveel laagjes.
deze valt onder de badkleding blunders en ik denk dat 75% van de bikini dragers hem kent. Een duik nemen met een bikini top zonder bandjes en boven komen en merken dat je top op je navel hangt.
Zelf zo vaak kleding binnenste buiten en ik heb ooit back in de days op een donkere winterdag mijn wenkbrauwen ingekleurd met blauw ookpotlood ipv zwart. Het is slechts wat bijtekenen, geen compleet getekende wenkbrauw maar zág er natuurlijk echt vreselijk uit. Als een verzopen gothic ofzo.
Haha ik heb vaak dat mascara doorloopt als ik niet oplet. beetje zweten, regenbui of onbewust in ogen wrijven en ik ben een pandabeer. En telkens moet ik er zelf achterkomen en waarshuwd niemand me. dan denk ik waarom??? jullie snappen toch wel dat die pandalook niet mijn intentie was!
Ik heb regelmatig iets binnenste buiten aan, hoort echt bij mij en doe het niet expres. Maar de grootste blunder was net voor de meivakantie van mijn zoon. De juf sprak mij hikkend van het lachen aan tussen de middag. Zoontje kwam bij haar en klaagde dat zn broek te strak zat en zeer deed. Toen ze de broek losmaakte om te kijken wat er was bleek dat hij zn pyamabroek er nog onder had Kon wel door de grond zakken.
Ik krijg eigenlijk een beetje het idee dat deze mevrouw een verstandelijke beperking heeft ofzo. Ze was misschien stik trots op haar legging.
Ik ook niet. Je hebt ook van die pagina's over korte kapsels en die anwb stelletjes. Staan die mensen ook heel herkenbaar op allemaal.
Toen de kinderen nog een stuk jonger waren en zich nog niet zelf konden aankleden, had ik echt wekelijks van dit soort blunders; shirt binnenstebuiten, shirt achterstevoren of maar één oog opgemaakt. Ook altijd leuk: even snel mijn haar uit mijn gezicht en er dan op het toilet van mijn werk achterkomen dat er nog een roze knipje mét vlinders van mijn dochter in mijn haar zit Tegenwoordig gaat het gelukkig een stuk beter! Ik begrijp mensen die foto's maken van "apart" geklede mensen nooit zo.... het zou niet in me opkomen maar ik zou het ook echt niet durven. Zie me al in een winkelpad van de Hema staan om stiekem foto's van een vreemde te maken
Ja of je baby die aan je Cup gaat hangen. Ik ben al regelmatig topless tentoon gesteld door mijn zoontjes
Jaaaa been there. Topje met bandjes wat drie meter verderop bleek te drijven... Andere blunder was een strapless jurkje en strapless bh eronder, die maar naar beneden bleven zakken op een feestje. Ik heb serieus nooit meer iets strapless gedragen daarna.
Ik ben van vrijwel geen boobies naar cup D gegaan door de MMM en zwangerschap. Maar ik ben er nog steeds niet aan gewend dat ik nu opeens rekening moet houden met hangzwabbers en een decolleté 't Is me nu al een paar keer overkomen dat ik bukte o.i.d. en dat het opeens een nipples to the wind festijn was